Karomamma Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Karosnuppa hadde altså med seg kjæresten sin hjem fra barnehagen. Helledussen, vi har aldri gått (løpt) så raskt hjemover noensinne. Denne snille lille, søte fyren er altså et halvt år eldre og svært populær hos damene... Jeg måtte skjerpe meg for å ikke knekke sammen av latter, for samme hva de holdt på med, prøvde Karosnuppa seg på kinotriket. Altså å snike armen bak ryggen hans og legge den rundt ham. Leking inne på rommet, ved middagsbordet, i saccosekken foran Barne-TV. Ha ha, jeg prøvde å snikfotografere, men ble oppdaget hver gang. Det virket ikke som det gjorde ham noe, han hadde i hvert fall lyst til å komme tilbake. Hi hi, hun pynter seg for ham hver morgen nå og har masse å fortelle oss når dagen er over. "Lover Boy bla bla bla og så sa Lover Boy og så susset jeg Lover Boy og så husket jeg og Lover Boy og så og så......" Vi har allerede hatt noen forberede-seg-på-kjærlighetssorg-samtaler
♥Snulder Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Hehehe!! Jeg tror ikke du skal tenke alt for mye på hvordan dette kan komme til å bli med årene;=D Tenk å måtte ta forberede-seg-på-kjærlighetssorg-samtalen med ei lita tulle som ikke er 4 år enda!!!
Karomamma Skrevet 20. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2009 Neida, jeg tar det som det kommer! Karopappa derimot, er noget skeptisk i forhold til de neste 15 årene....
Ronja65 Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 He he... Det er jo en bra start at dere liker han da. For jeg kan love deg at det der med kjærester ikke blir lettere med åren:-) 13 åringen fniser og ler skriver dagbok og er noen ganger oppgitt over gutter. Hun var sammen med en fyr på nyttårsballet, hun gorde det slutt dagen etter ballet fordi han vill kline:-)) 19 åringen har en gutt som ikke vill være sammen med henne offisielt men innoffisielt (heter det så?). De er venner på papiret, men er sammen allikevell... slitsomt for henne, venner og familie som blir oppgitt over hele greien. Da hun til tider er mye lei seg pga dette. 17 åringen har vært sammen med sin dame i et år nå. Hun er skikkelig søt og de er såååå forelsket. Fast hun skriver ca 30 sms hver dag hvis dem ikke er sammen. Det er slitsomt synes han:-)) ja ja ikke lett:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Kinotrikset ja:-) Hun vet å legge opp til at de skal bli kjærester!!! Jeg ler meg ihjel:-) Kan tenke meg Karopappa kommer til å bli gal om noen år, eller så må han rett og slett kjøpe seg ei børse:-)
Reveenka Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Nå fniser jeg enda mer, sorry altså! Men de høres bare såååå søte ut! Nå må dere ikke ta sorgene på forskudd, da - kanskje det tilomed blir Karosnuppa som går lei først? Hehe - jeg får mer og mer sansen for arrangerte ekteskap, så kunne jeg vært med og hatt et ord med i laget når jentene kommer hjem med kavalerer etterhvert..... ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 He he hun er fin da:-) Lille flørtesnuppa.. Er nok litt enig med Karopappa..... det vil bli tøffe tider. Særlig når mopedene står å ruser med motoren nedpå gårdsplassen:-)) Eller når telefonregningen blir større enn en stor baksmell;-)) Jadda..... he he he he... Gruer meg selv jeg, til disse damene skal inn i livet til guttene. Særlig når jeg hører bestemoralarmen går.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Hehe, og du tror du er den som gruer deg mest MSB! Hehehehehe:-)))) I påsken slo hun mellomste opp med kjæresten sin gjennom 8 mnd og eldstemann kom dagen etter med nye kjæresten sin, strålende forelsket og skulle spise lunsj! Da må man være god på multitasking:-) I promise!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 Hvordan klarer man å si rett navn da??? Oi, er det noe jeg kan gjøre for å holde barna små???
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 Mente ikke rett navn, hvordan sier man de rette tingene da?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. april 2009 #11 Skrevet 21. april 2009 Heldigvis ikke samme datter som kom hjem med ny kjæreste da. Da hadde jeg nok takket nei til besøk kjenner jeg:-) Man snakker om vær og vind og hva han driver med og alle detaljer man kan klare å vri ut uten å virke for nysgjerrig;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå