:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 her er min (som gjorde at jeg kom på tråden) her om dagen var jeg hos en venninde sammen noen venner av henne. hun og vennene er veldig relgiøse, men det merker jeg ikke så mye til, bortsett fra at de er mye mer ordentlige en meg. også skal vi dra hjem og prøver å fordele folk i biler, også tuller jeg med at noen må sitte i bilen min fordi jeg ser risikoen i at en skummel fremmed man vil hoppe opp inn i bilen min i 60 km og voldta meg. og han ene mannen som er der tuller da med at om det er noen som burde være engstelige så er det han (veldig mange homofile i nabolaget) og jeg ler meg i gjel og sier "er du redd homofile? jeg skal sååå kjøpe et strap on til deg". og ingen ler. så spør jeg til slutt "vet dere ikke hva det er?" også viste de ikkeog jeg måtte forklare... hehehe... jeg følte meg ekstremt lite ordentlig blant ekstremt ordentlige mennesker... hehe
Gjest Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Jeg klarte faktisk å sette fast tuten på bensinfylleren i dag. Det var flaut! Sto og dro og dro i den, og fikk den ikke ut av tankåpningen på bilen min! Var passe rød i trynet kan du tro. Hahahaha Den hadde lirket seg fast. Var en sånn metallgreie rundt, som ligner på en fjær, og det kilte seg fast. Ordentlig flaut. Men fikk den ut til slutt. Var noen som så det, så det var ekkelt. Og :: man trenger ikke være ekstremt religiøs for å ikke vite hva en strap on er. Mamma er ateist, og jeg kan garantere deg at hun ikke ha noen som helst clue om hva det er for noe! ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2009 hehe.. så artig. da hadde jeg følt meg ordentlig jente som ikke kan bil... hihi ja, jeg er jo i grunn klar over at ikke alle vet hva sånt er, men når vi er en gjeng med unge mennesker i 20 årene. da burde ikke jeg være den eneste i rommet som vet... hehe... men det ble kanskje litt ekstra flaut fordi jeg ble usikker på om jeg hadde tråkket over noen grense av noe slag. det er ikke kult og snakke om sexleketøy om de mener at det er syndig liksom.. hehe...
Gjest Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Jeg var inne på et kjøpesenter her før jul, og var der sammen med 2 av mine søsken. Min søster hadde på seg en hvit jakke og har mørkt hår. Jeg gikk inn på et parfymeri og stod ved disken å ventet på å få betale. Det var ingen der akkurat da, og jeg kikket litt på ting som stod på disken: Der så jeg en sånn ansikts spray som visstnok skal være veldig avkjølende. Jeg sprayet litt på meg selv og syntes det var helt nydelig. Da så jeg søsteren min komme ved siden av meg, så henne i sidesynet. Så jeg snudde meg mot henne med fingern på sprayen og sa " lukk igjen øynene da!!" Og da viste det seg selvfølgelig at det slett ikke var min søster, men en annen med lys jakke og mørkt hår. Hun ble skikkelig forskrekket og rygget tilbake med hendene foran ansiktet og sa "hjelp...nei" Snakker vi flause eller;)
mam <3 Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 I går prøvde jeg å låse opp bilen min med en tampong... Hadde bilnøkkelen og en tampong i lomma, har bare en sånn ekstranøkkel til bilen som er knøttliten også er det en nøkkelring som har nøyaktig samme størrelse og fasong som en blå ob (en sånn slags liten lommelykt) var litt omtåket og stresset og skulle skynde meg å låse opp bilen å kjøre hjem, der står jeg da, på skolens parkeringsplass og prøver å trøkke en tampong inn i bilen, håper ingen så meg... Hadde vært på biblioteket med ungen og skulle dra hjem, satte lillemor i bilstolen, lukket døra og gikk rett å satt meg i baksetet sammen med henne. Det var utrolig flaut og jeg satt sikkert der i 5 sek før jeg skjønte at det var jo _jeg_ som skulle kjøre bilen (var bare oss to) Det tror jeg faktisk at noen fikk med seg. :/
Mittens ♂♂ Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 Hehe, er glad jeg ikke var i dine sko akkurat da Uff, jeg opplevde noe flaut for et par mnd siden. Hadde vært hos legen til gyn.undersøkelse. Kom ut på venterommet igjen hvor jeg stilte meg foran luken og skulle betale... Kom til å kikke ned, og der hang beltet mitt og slang..! Skikkelig sånn; hei alle sammen, gjett hva jeg har gort hos legen! :-s Hjalp vel ikke akkurat da jeg begynte å skulle få på meg beltet skikkelig igjen.. Knotet og holdt på. Akkurat som ingen la merke til det da Til mitt store ''hell'' var det selvfølgelig stappfult med folk der den dagen.. Kjente jeg ble varm i hele trynet og turte ikke å se på noen da jeg gikk ut igjen, hehe.
It's all about me Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Hadde glemt noe til middagen og skulle skynde meg opp på butikken like i nærheten. Hørte at det suste litt i bilen, men sjekket alle dørene i speilet og så at de var ordentlig lukket og tenkte ikke mere på det. Parkerte bilen utenfor butikken et minutt senere og gikk rundt bilen. Hadde lyst til å synke langt ned i jorda da jeg så at bagasjelokket sto på vidt gap, og vi har stasjonsvogn. Bilen har varsling for dette, og selvfølgelig har den også bakoverspeil. Men jeg hadde ikke fått dette med meg, viste bare at da jeg satte meg inn var den lukket. Antagelig hadde guttungen trykket på åpneknappen tidligere på dagen og døren hadde glidd opp ved en dump.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 satt hos frisøren en dag å farget og stripet håret, ei jeg kjenner ganske godt.. pratet om løst å fast da jeg plutselig sier "tror jeg skal klippe meg pannelugg en dag, men da skal jeg til noen som kan det.." jeezees, trudde jeg døua!! hun er jo flink til å klippe å farge hår altså.. men jeg er veldig skeptisk til å klippe meg lugg så jeg har lyst til å dra til noen jeg VET kan få mitt hår pent (vrangt hår) rodde meg i hjæl til frisøren ja.. uansett hva jeg sa så ble det feil.. så vi pratet om andre ting i stede..
Blind Gudinne Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 He he, flaut å drive å ro sånn! Er ikke akkurat en flause dette her, men var greit flaut for det! For mange år siden kjørte jeg taxi i helge-nettene her i Oslo, som en ekstra jobb. MIdt på natta satte det seg en ganske bedugget fyr og sier at han skal til ett sted med mye kjærlighet... Jaha... mye kjærlighet liksom?!? Ja, han skulle til ett sted hvor han kunne få seg noe. Får ikke stort mer ut av fyren så jeg regner med at han skal til ett av byens mange "massasje"-steder, så jeg setter på takstameteret og begynner en rundtur uten like. Fra det ene stedet til det andre, men han skal ingen av de stedene. Jeg begynte å slippe opp for steder jeg visste om, så jeg måtte ringe faren min som også kjørte drosje den natta om han visste om flere steder. Så er det ut på ny rundtur- husk at takstameteret tikker og går. Etter å ha kjørt rundt i heeele byen og mannen ikke skal på noen av de stedene jeg har foreslått sier jeg til fyren at nå vet jeg ikke om flere steder så enten må han gi meg en adresse eller så får han finne på noe annet. Da ser han på meg og sier: Men jeg skal jo bare hjem til kjærringa, jo! Og da fikk jeg en adresse og, gitt! Og fullt betalt =) En annen gang må være da jeg var 15-16 år. Gikk på Karl johan en lørdag formiddag sammen noen venninner. På en krakk satt det noen gutter som vi var meeeget opptatt av. Merket at jeg fikk foten inn i en sånn plast bånd som er rundt aviser og tenkte at den tråkker jeg bare ut av på neste steg. FEIL!!! Klaret å få den andre foten inn også og gikk på trynet så det sang- midt på KArl Johan og rett foran gutta. Fikk oppmerksomheten dems i det minste da....
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. april 2009 #11 Skrevet 21. april 2009 Dette er veldig lenge siden da, men jeg hadde lånt den kule bilen til sambo. Skikkelig tøff bil. Skulle i møte på jobben og hadde på høye sko og jeans og følte meg litt kul. Jeg stoppet på butikken rett i nærheten og skulle kjøpe brus og lunsj. Når jeg skulle ut av bilen klarte jeg å henge fast i selen, med den ene foten. Sånn at jeg gikk på trynet i asfalten. Det sto noen andre jenter litt bortfor og prøvde å la være og hylskratte av meg.. Jeg kan jo le av det nå he he =) En annen gang var sambo og jeg på butikken. Sambo hadde storesøster som da var liten i bæresele på magen. Jeg gikk med handlekorg og var i chipsavdelingen. Jeg så han mellom 2 hyller og skrek ut "skal du ha rauhål?" Så snudde jeg litt på hodet og kikket rett på ei dame i 30 åra som ikke visste helt hva hun skulle tro. Sambo hadde forsåvidt blitt så flau at han gjemte seg bak hyllene så det så ut som om jeg snakket med meg selv. "rauhål" er ostepop på dialekt om noen ikke visste det =)
Tøysetipp Skrevet 21. april 2009 #12 Skrevet 21. april 2009 Ja :: alt til sin tid. Husker jeg skulle betale for bensin og stillte meg opp ved kassen. Det stod noen gutter og hang der. Eksepeditøren sier "ja".. det gikk en liten stund så.. "værsågod".. Jeg snur meg rundt, ingen bak meg, guttene reagerer heller ikke, hun henvender seg igjen ved å si noe før- jeg skjønte det var meg hun snakket til. Og jeg nærmest utroper "er det MEG du snakker til"? Hun skjelte så veldig at jeg er sikker på at hun kunne sett både sola og 17.maitoget på samme tid. Det var litt pinlig. Akkurat der og da.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 21. april 2009 #13 Skrevet 21. april 2009 Haha, skal du ha rauhål? Haha!!! Jeg tok bussen en gang, og siden det var fullt måtte jeg stå. Sto og lente meg inntil en stolpe i bussen, og ante fred og ingen fare. Før bussjåføren sier i mikrofonen: "Er det noen som står og lener seg inntil stoppknappen eller?" Joda, det var selvfølgelig meg som hadde trykket stopp på hvert bidige busstopp. Men istedenfor å bare flytte meg rolig og forsiktig, begynner jeg å rope frem til bussjåføren om at joda, det var meg, og uff og beklager, og jeg skal flytte meg nå... Og jeg ble selvfølgelig bare rødere og rødere når det gikk opp for meg at jeg kanskje bare skulle holdt kjeft...
La Perla Skrevet 21. april 2009 #15 Skrevet 21. april 2009 Haha, her var det mange vittige historier! Her er en som ihvertfall OPPLEVDES utrolig flaut i øyeblikket. Jeg var student, og utrolig forelsket i en kjekk fyr, som jeg egentlig ikke kjente så godt. Hadde bare snakket litt med ham i kantina og på lesesalen osv. En dag kom jeg kjørende bortover Øvregaten i Bergen, og så fikk jeg øye på ham der han gikk på fortauet, på samme side som jeg kjørte og i samme retning. Jeg tenkte at jeg nok kjente ham godt nok til å stoppe, rulle ned vinduet og slå av en prat, og at jeg uansett skulle hive meg i det og ta sjansen. Da jeg endelig får bestemt meg og stopper bilen, har jeg kjørt et stykke forbi ham.Dette var i "gamle dager" da bilvinduer måtte rulles ned manuelt. Jeg hadde ikke tenkt på at jeg måtte rulle ned vinduet på passasjersiden - jeg satt jo i førersetet. Og han nærmet seg raskt! Så jeg lente meg fort over for å rulle det ned. Men så hadde jeg ikke fått av meg selen, så jeg ble sittende fast og kave, men siden han nå snart ville gå forbi uten å se meg, hastet det med å få ned det hersens vinduet. Så jeg LÅ i bilen, rullet VILT og PANISK, mens jeg kjempet mot bilbeltet som var akkurat litt for kort til at jeg rakk helt over til vinduet, svetten silte og håret sto til alle kanter. Han holdt på å ikke oppdage meg, så jeg hoiet gjennom det ennå ikke helt åpne vinduet idet han kom forbi. Og da stoppet han og kom han nølende bort til bilen, og så helt forundret ut over den gale kvinnen som han bare kjente såvidt og som satt helt rød og forkavet inne i bilen og ville ha ham til å komme bort, mens hun basket med selen og prøvde å rulle vinduet helt ned. Jeg fant såklart ikke på noe annet å si enn "hei", hvilket han nok ikke ble særlig imponert over. Det ble aldri oss to, for å si det sånn.
Gjest Tale30 Skrevet 21. april 2009 #16 Skrevet 21. april 2009 Det var sikkert en mening med at det ikke ble dere to Men du kan trøste deg med at han sikkert husker deg i alle fall, hehe. Jeg bodde også i Bergen, og jobbet på en kiosk i byen i studietiden. Jeg brukte vanligvis ikke å starte en samtale med kundene, men en dag var jeg så vanvittig godt humør. Jeg hadde vært i byen dagen før med min lillesøster, og vi hadde kommet i prat md en danske som sto og lagde ballongdyr. Så, når jeg da så denne mammen i køen (lang kø, og bare jeg på jobb) tenkte jeg likegreit at jeg skulle slå av en prat. "Er det ikke du som står på torgallmeningen og lager ballongdyr?" Spurte jeg. "Nei vet de hva!" Freste mannen "Jeg er overlege på Haukeland sykehus" Så kastet han fra seg tingene sine og strenet ut av butikken. Det var jo egentlig han som dreit seg ut med å være så fin på det mener nå jeg, men akkurat der og da når eg måtte fortsette å betjene kunder etter den lite vellykkede jattingen så var jeg fryktelig flau!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå