Gjest Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Var hos jordmor på fredag og hadde da leukocytter eller hva svarte det heter i urinen. Hun spurte om jeg hadde svie når jeg tisset eller andre symptom på uvi. Jeg svarte benektende på dette. Senere samme kveld kjente jeg likevel en litt sviende følelse når jeg tisset, og har kjent på dette siden. Kan også svi litt i underlivet med jevne mellomrom. Men plagene føles helt bagatellmessige. Ikke spes. vondt eller ubehagelig, bare en liten irritasjon. Kan det likevel være uvi som må behandles? Og hvordan finner jeg ut det? Kan jeg satse på at det går over? Har aldri hatt uvi og aner derfor ikke hvordan det kjennes ut. Jammen blir man hypokonder av å være gravid.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Mulig det er det du har. Men jeg kjenner det GODT når jeg har det. Utrolig vondt. Man klarer nesten ikke å tisse.... Men det er nok grader av det også.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Hvor mange + var det på leukocytter da?? Uansett så regner jeg med at den er sendt til dyrkning.. Du kan da ringe ned og høre med henne i morgen.. Det kan være uvi og det behøver ikke være det.. Det kommer an på antallet lekoc.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Jeg har symptomfrie uvi.. Jeg har null peiling og kan gå med uvi lenge uten og vite om det..
Gjest Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Sa hun 2 skal tro? Hun slo den ut når jeg sa at jeg ikke hadde neon syptom og aldri hadde hatt uvi. Men må jeg sjekke det? Eller kan jeg vente og se om det blir noe mer?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Jøss.. Rart hun ikke sendte den inn.. Ikke alle har symptomgivende uvi.., jeg er en av de.. Da hadde jeg tatt en urinprøve i morgen tidlig og levert den til fastlegen jeg.. ( eller laben da) behøver ikke ha time eller noe som regel.., bare levere den og si at det var funn på forrige prøve og ville dobbeltsjekke.. =)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Drikk masse appelsinjuice og vann, gå på do og tiss ofte. Har du det så kan det hende du kjenner at det forsvinner. Ellers må du bare levere en urinprøve til legekontoret og få medisin. Det er noe sjit, har hatt det mange ganger... Det ble værre og værre for hver gang! Men da jeg hadde det en gang mens jeg var gravid, var ikke symptomene like sterke som da jeg hadde det noen år tidligere. Tror det kan være slik, at det ikke kjennes like godt når man er gravid av en eller annen grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå