Gå til innhold

Har dere erfaring med polarn o pyret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe litt yttertøy derifra. Tenkte på vindbukse, vindjakke og vindfleecejakke + lue.

Hva slags erfaring har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med deres Vindfleecejakker. De er ett veldig fint plagg nå på våren, sommeren og høsten. De har god stretch slik at barna kan bevege seg fritt i dem. Fine er dem også.

Skrevet

Syns de har gode klær som tåler bruk og vask veldig godt. Og som er pene å se på.

Skrevet

Vårjakken var fin og god, men vinterdressen var noe dritt.

Skrevet

Kjøpte en vårjakke i fjor.. Den er vasket uendelige ganger og er like fin.. Verdt pengene sine... , spesielt siden den fortsatt passer gitt.. hehe.. =)

Skrevet

Vi har hatt en del klær derfra, bla luer og allværssjakker.

Kvaliteten er super, og de tåler både vask og tøff bruk. På de vanlige klærne, så holder både fasong og farger seg, i motsetning til f eks h&m gensere.

Bomullen blir ikke hard og stiv heller.

Klær som koster litt mer, men som kan gå i arv.

Skrevet

god kvalitet,varme og vantette..gode erfaringer har mye yttertøy derfra og har brukt de i 3 år..

Skrevet

Har prøvd yttertøy fra dem: vindtett fleece (et må-ha plagg!), alversjakke og vårdress. Kan ikke klage på noe.

Skrevet

Jeg syns kvaliteten på klærne er veldig god. De holder seg utrolig godt i farge og fasong, til og med etter å ha vært brukt av to barn!

Ellers kjøper jeg den vindtette fleecejakken annen hvert år (pga. fasongen kan man kjøpe den i en str. større enn man ville gjort ellers - syns JEG:-), og den ser også ut omtrent som ny etter to sesongers bruk:-)

Skrevet

Jeg handler mye der. Er kjempefornøyd med kvaliteten, alt har holdt seg kjempebra i fasong og farger. Vårdressen er helt super, og fleecejakken er brukt i to sesonger og ser ennå ny ut!

Skrevet

Jeg har så og si bare polarn o pyret til snuppen, bortsett fra vårdress og vinterdress ( reima ). Fleecejakkene( vindtette) er jo helt suverene! og vinterjakka har jeg vært knall fornøyd med! Elsker polarn o pyret! Fantastisk flotte klær!!!! og super god service og kvalitet!

Skrevet

Synes kvaliteten på klærne er veldig bra, men synes ikke det er fine klær.

Skrevet

Kom plutselig på at vi har en sånn vindfleece jakke i skapet som jeg kjøpte på salg i vinter, skal si den kom fort ut av skapet!

Er veldig fornøyd med alt jeg har kjøpt der. Synes ikke alle klærne deres er like fine, men setter praktiske klær av kvalitet langt foran det estetiske når det gjelder barneklær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...