Gå til innhold

Har dere lagt om til sommerdekk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la om på min bil på lørdag. Det er på kanten da. Ligger på ca 0 grader om nettene når det klart vær. Men da er det heller ikke så mye nedbør.

 

Så skulle jeg kjøre sambo til Stavanger idag så da tenkte jeg det var best å ha gjort det.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi la om sist onsdag. Kjører stort sett bare til og fra jobb, og hadde det vært helt krise en morgen kunne han tatt buss.

Skrevet

Nei, bor i finnmark, og her er det full vinter igjen etter noen dager med litt vår. Vinterdekkene blir på til 1. mai tenker jeg.

Skrevet

1 mai????

 

har gitt mannen min beskjed om at jeg skal vurdere å la han skifte til 1 juni...

hehe...

 

har egentlig et håp om å få skiftet 17mai helgen,men tørr ikke si det til han i frykt for å gi han falske forhåpninger..hehe|

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...