Gå til innhold

Lene i paradise...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det blir straffet. Følg med:)

Tv3.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW!

Jett om jeg skal følge med! Håper Lene får så ørene flagrer!!

Skrevet

Jeg får veldig "ungdomskolevibber" av den serien. Virker som om visse har savnet tiden på ungdomskolen, da de selvsagt var med i den populære gjengen, og nå har de mulighet til å leve tiden på nytt.

Det må være utrolig flaut for denne Lene og se dette i ettertid (ihvertfall om hun er i stand til å ha en smule selvinnsikt)

Skrevet

Står det noe om det på tv3.no? At det blir straffet?

Finner ikke noe jeg, og kommer ikke inn på forumet:(

Skrevet

Jeg digger Lene! Synes hun er helt rå, kan ikke fordra M selv, hun er jo helt tragisk..

Skrevet

DU burde også gå et sted å få skrudd sammen skallen din på nytt!! IDIOT!

Skrevet

Håper virkelig den kjerringa blir straffet! Og MÅ desverre (!) få med meg paradise i morra...

HI

Skrevet

Hun er verken flyvertinne eller psykolog .Hun jobber i en kebabvogn som faren eier .

I Tromsø blir hun bare kalt kebab lene..

Liker hverken henne eller Nanna .De oppfører seg som fjortiser..

Jeg hadde vært så flau hadde jeg vært de to .

Skrevet

Nå har jeg sett hele episoden og jeg trodde jeg hadde sett alt på reality, men dette tar kaka. At det finnes mennesker som ikke har selvinnsikt for fem flate øre, og som er psykologistudent er helt vanvittig. Håper at det er mange fremtidige arbeidsgivere og klienter som ser dette, som unngår henne på sterkeste. Et sånt ekkelt kvinnemenneske skal man lete lenge etter. Grunnen til at Margrete har vært stille ovenfor den jentegjengen er jo fordi at de ikke er inkluderende i det hele tatt og oppfører seg som 8.klassinger på barneskolen.

Og hvis denne Lene kommer etterpå og sier at TV3 har fremstilt henne feil, så er det sikkert og visst at dette er ikke fremstilt feil på noen måte. Om ikke alle der inne har fått en rolle og et manus??

Nei, jeg har ikke ord for den oppførselen. Jeg mener VIRKELIG at media må få henne til å innse at slik oppførsel egner seg ikke for noen, noen steder!! men jeg blir like kvalm av alle de andre deltakerne som ikke stapper et eller annet i kjeften på henne som får henne til å holde kjeft! At de ikke tør å si imot, sier noe om hvor FEIG alle andre er.

Jeg mener at dette burde være like straffbart som legemsfornærmelse, det er direkte mobbing og utfrysning, selv om dette er et program beregnet på kynisme og spill. Det er likevel ikke akseptabelt på noen måte!!!

Det er så utrolig lett å gjennomskue Lene. Hun må ha utrolig lav selvtillit som henger seg sånn oppi hvordan Margrete er som person. Jeg tror Lene er så utrolig sjalu på Margrete fordi Margrete ser kjempeflott ut og virker som en rolig og avbalensert person. Men det er ingen unnskyldning for å oppføre seg på den måten uansett. Hun burde visst bedre.

Nei,...jeg har nesten ikke ord... er kanskje dobbelmoralistisk å rakke ned på henne på samme måte som hun rakker ned på Margrete, men jeg tror det er det beste for henne selv at hun får høre det!!!!

jeg er imponert over roen til Margrete!! Flott jente som skal være stolt av seg selv!!!

Skrevet

Jeg synes det er helt sinnsykt at det går ann å lage show hvor er jente blir mobbet. Noen burde jo stoppet dette for lenge siden. Det er ikke normalt, Margrethe blir virkelig hetset. Jeg ser ikke vitsen i å melde seg inn i noen hat-liste for lene på facebook heller, da jeg mener at det er å synke like lavt som henne. Hun har jo tydeligvis problemer med sin egen selvtillit og sjalusi, og vi burde synes synd på henne i stedet for å hate henne. Den stakkars psykologi-studenten trenger muligens en psykolog selv.

Skrevet

At hun muligens trenger psykolog? Syntes det er helt åpenbart jeg! Håper vi får se i neste episode at tv 3 tar tak i dette, slik at Lene og gjengen får mulighet til å hetse sånn med den stakkars jenta igjen! Håper Margrethe vinner etter dette... Hadde vært stilig!!!

Skrevet

uuups... slik at Lene og gjengen IKKE får mulighet til det... skulle det stå ;)

Skrevet

de kommer til å bli straffet på Onsdag... så det på tv3.no :)

Skrevet

skal man bli kvitt mobbing med mobbing?

Greit at ho oppførte seg som en drittunge men vi trenger faktisk ikke snke til det nivået fordet.

Skrevet

Men hallo da, folkens!!! De er der 24 timer i døgnet, så det er ikke store delen som blir visst på tv, og det kan manipuleres til de grader. Jeg tror ikke M er så forbanna uskyldig som det ser ut til heller! Liker Lene, men synes hun gikk over streken i gårsdagens episode ja, men tror det er mye bak som vi ikke ser:)

Skrevet

Det har du sikkert rett i, men jeg syns det sier nok om en persons meninger og syn på andre når hun kalle en annen jente for en "pedo-hore" fordi hun har hatt sex med en 20-åring og er seks år eldre. Hun minner meg om en fjorten år gammel usikker jente som gjør alt for å føle seg selv bedre. Det er synd at visse mennesker som har så lav selvfølelse må trakke ned på andre for å føle seg bedre.

Skrevet

Flere av dere henger ut Lene her og mener hun er psykotisk ol, hvis dere hater henne så inderlig og reagerer så sterkt på oppførselen hennes hvorfor i all verden synker dere ned på hennes nivå ved å kritisere henne da? Det viser bare at dere ikke er et hår bedre selv!

Skrevet

Å kritisere slik oppførsel er da absolutt på sin plass! Skal man bare sitte og se på sånt uten å reagere?

Synes det er veldig ok å se det er mange som tok dette ille opp, det viser folk rundt forbi har litt medfølelse. Selv for en fremmed.

Her blir en jente hetset og pisket rundt, uten at noen gjør særlig for å stoppe det.

Det er typisk slik mobbere får fortsette sin "glansfulle" karriere. Mest sannsynlig har hun holdt på sånn nettopp siden barne-ungdomskolen uten å bli satt på plass.

Tenk å stå og skrike til noen at skoene deres ikke matcher antrekket og det beviser at hun er blåst. Alt hun sa var jo bare tull og smålig. Hadde det nå enda vært noe håndfast.

Kan heller ikke være lett å være sjenert og komme inn til den jentegjengen der, da er det jo naturlig å åpne seg til den nye jenta som ikke enda har "smeltet" sammen med de andre.

Skrevet

hva hjelper det å kritisere Lene her inne egentlig? hvis dere har så inderlig lyst til å sette henne på plass så burde dere heller ta kontakt med henne! hun er garantert ikke inne på et slikt forum som dette, eller kanskje hun er det- dib er jo et fint samlingssted for psykotiske kjerringer..

Skrevet

Nei hun ser det nok ikke her inne, men uansett synes jeg det er en BRA ting at sånn oppførsel opprører folk!

Skrevet

Det er absolutt en bra ting, det er ikke greit å oppføre seg sånn og det må det da være mulig å ta opp! Ut ifra det en ser fra tidligere episoder, så har de andre ikke vært så greie med M da heller. Ikke rart barn mobber når det finnes voksne med den holdningen der... Vi må tenke på hvordan vi lærer opp barna våre mener jeg, og slå hardt ned på mobbing! Utrolig at noen kan mobbe noen så åpenlyst på norsk TV, jeg er sjokkert! Håper Lene føler seg passe dum nå!!!

Skrevet

Uansett hvilke psykiske problemer en person har, så er det ingen unnskyldning for å oppføre seg på den måten. Skal man akseptere en slik oppførsel fordi noen har et psykisk problem?

Det er nok mye som er manipulert, men når man ser Lene og Margrete diskuterer så ser vi jo hvem som er saklig og ikke.... så uansett hvor mye de manipulerer og klipper så var det ihvertfall Lene som tok kaka under mexikans aften.

Skrevet

Hehe. Bor i Tromsø selv, og skjemmes faktisk at hun også er herfra.. ;p Hun holder jo aldri kjeft og har klikka mongo i det siste..

Skrevet

ja, skjønner ikke det helt... ho virka jo så rolig og bedagelig til å begynne med! plutselig blei ho reine heksa jo... rart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...