Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann, jeg er i min 7 uke og jeg merker at kroppen har forandret seg så mye. Helt i begynnelsen fikk jeg stikking/strekk under magen når jeg reiste meg raskt eller hostet, så begynte jeg å kjenne en merkelig smak bakerst i munnen, kjøtt smakte spesielt ekkelt ( det gikk over for to uker siden) Nå er jeg konstant kvalmen, men ikke sånn at jeg kaster opp... Blir jeg sulten eller veldig mett da blir jeg extra kvalmen. Dessuten føler jeg meg konstant sulten, d kan gå kun 2 timer etter et måltid og jeg kjenner meg sulten... er d vanlig? Hvordan har dere andre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Du har veldig typiske graviditetsplager, så det er vel bare å holde ut! Jeg er i 8 uke i mitt andre svangerskap, og kjenner igjen hvordan jeg følte meg sist. Uvel dagen lang, og særlig hvis jeg er sulten ja. Og utrolig trøtt, hormonell. Enkelte ting jeg elsket før, som kaffe, synes jeg smaker ille nå. Den vonde smaken i munnen har jeg sluppet unna hittil, men har hørt at det er veldig vanlig også. De fleste plagene går over i 2 trimester ( erstattes av andre kanskje...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...