scoobidoo Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Noen som har enkle tips til servering på Tupper Ware-party?
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Hvis du hører med konsulenten om ho har quick chef II eller III så kan du lage ein kjempe god dip, ha grønnsaker til og tru meg det går unna!!! Bruk 1-2 raud lauk, del i fire og kjør i QC II elller III til det er passe smått, ha i ein boks cream fresh og ca 1,5 boks med philadelfia ost, eg brukar den med urter og kvitlauk men kan bruke andre også, smak til med litt sitronpepper, eller vanlig og litt salt. Bland alt i QC, kjempe lett og kjempe godt!!! Eg har servert det mange gonger og har ogås laga det ute på demo sida eg har drive litt som konsulent. Du har grønnsakene ferdig og konsulenten kan da demonstrere QC, selger kjempe bra på det. Og det gagnar jo deg og konsulenten Kan eg spørre kor i landet du er??
scoobidoo Skrevet 23. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2009 Takk for tips. :-) Jeg bor i Nordland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå