giggsi Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Lurer på om det kan funke å gi det en 14 dager eller noe for at lille skal finne søvnen igjen. Har prøvd alt. Hun sov hele natta frem til for 6 mnd siden. Hun er 18 mnd.
Mille** Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Har aldri tenkt tanken engang, selv om hun er 3,5 år og enda ofte våkner om natta......
tommeliten og lillemy Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Hva er grunnen til at hun våkner da? Det er vel kanskje ikke så lett å vite, men som regel så er det noe når de er så store. Ville ikke brukt sovemed før jeg var helt sikker på at det ikke var noen annen utvei.
giggsi Skrevet 20. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2009 Hun våkner hver halve time fra hun legger seg og fra 3-5 vil hun ha morgen. Jeg er alene med henne og er ganske utslitt. Jeg VURDERER .men har ikke gitt eller bestemt det,men spør her om noen har prøvd det.
OsloMor Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Nei, det har jeg aldri vurdert. Men, forstår at du er sliten og desperat når du er alene med henne. Noen steder du kan få litt avlastning med tanke på nettene? Lykke til iallefall.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Nei, vurderte ikke da Daniel hadde sin periode fra han var 6mnd frem til han var 13mnd. Jeg var også alene, selvom jeg bodde med mamma og pappa. De tok aldri av seg Daniel om natten el. lign selv om jeg gikk på skole. Mest fordi jeg ville ta hånd om det selv. (og var sta..) Fant tilsutt ut at han hadde melkeallergi. Og dette gjorde nettene veldig vonde.. :/
Synnøve_Solbakken Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Ville hvertfall ikke gitt Vallergan før hun er 2 år, den øker krybbedødfaren. Syns ikke det hjalp heller, har desverre prøvd den til mitt barn. Kanskje Phenamin er bedre? Spør på helsestasjonen eller hos fastlegen.
giggsi Skrevet 20. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. april 2009 Har vært hos 5 leger,kiropraktor ,homeopat og nå vet jeg snart ikke hva mer jeg kan prøve. Jeg er skeptisk til all medisinering og har ikke lyst å gi sovemedisin.
Synnøve_Solbakken Skrevet 20. april 2009 #9 Skrevet 20. april 2009 Går utfra at hun har blitt sjekket for væske i mellomøret siden hun har vært hos lege. Men ikke alle leger er like flinke å se dette. Noen har et apparat som måler trykk i øret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå