Myra Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Gutten min 4,5 mnd sover med beina rett til værs og er umulig å holde dyna på. Dere som har prøvd babysafe eller sovepose, merket dere noen forskjell i søvnkvaliteten? Han er noe urolig om nettene og jeg lurer på om dette kan ha noe for seg?
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 hei hei. vi inførte sovepose da snuppis var 6 uker gammel, og har vært kjempe fornøyd med det. da hun var 4 mnd, og oppdaget beina sine synes jeg litt synd på henne at hun ikke skulle få sjansen til å leke med dem i senga si...... så jeg lot henne ligge uten soveposen en kveld.... da sovna ikke jenta... ble bare trøttere og trøttere og sintere og sintere.... da jeg la henne i soveposen sin, var det poff, og hun sov:-) dette er på kvelden i senga si. lillemor sover bedre med sovepose, men hun vet ikke noe annet, med det er jo bare å prøve. vet at HM har noen som ikke er så dyre... lykke til
Makko med to små gutter Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Vi har en sovepose fra h&m og en fra ikea. De har fått påsydd bånd med klips i fotenden. Begynte med dette da lillegutt turnet i senga, uten å ha kontroll (han ente alltid opp på tvers av senga, hysterisk fordi han ikke kom seg tilbake). Nå snur lillegutt seg rundt på magen også, vurderte babysafe, men vil ikke binde gutten slik at han ikke kan røre seg (han liker å sovne på siden). Når han sovner holder jeg i ryggen på soveposen slik at han ikke vipper rundt på magen, -for da blir det full action! - Så ja her i hus er vi godt fornøyd, men noen mirakelkur for å sove godt var det ikke ;-) Skal på ferie nå uten, spent på det...
Gjest Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Her var sovepose vidunderkur for søvnen. Sov straks mye bedre og mindre oppvåkninger fra første natt med sovepose fra H&M.
La vita è bella <3 Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Her var babysafe redningen. Sovner av seg selv på kvelden og sover hele natten. Mye vha babysafen. Vi la henne i den da hun var ca 6 mnd. Hun er fast i senga så ligger forholdsvis rolig. Kan jo bevege seg litt, da. Har tatt den med når vi har vært ute og reist, må nesten det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå