blomsterpiken<3 Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Hva synes dere om dette navnet? Jeg synes det er kjempefint, mannen min synes det er stygt:( Noen med forslag til navn som ville passe sammen med Alette? Så får jeg kanskje bruke det likevel.....
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Vet om ei jente på 3 år som heter det og jeg syns det er kjempeflott:) Hadde aldri hørt det før jeg traff denne lille jenta, men falt for det med en gang. Tja, hvilke navn som passer med Alette? Det vet jeg ikke helt... Syns det er veldig fint alene, men kan prøve å finne på noe Maren Alette Mari Alette Alette Marie Linn Alette Tiril Alette Hmmm... Vet ikke helt hva jeg syns om kombinasjonene selv, men er iallfall noen forslag å "smake" på Lykke til med navnevalget!
S. Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Jeg heter Sofie Alette, er ikke det en fin kombo da? Liker navnene mine, modern var heldig med den
S. Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Oldemoren min, som jeg er oppkalt etter, het forresten Tora Alette.
blomsterpiken<3 Skrevet 21. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2009 Takk for svar! Hadde faktisk tenkt på Sofie Alette eller Ingrid Alette. Når jeg viste forslagene her til mannen min, likte han best Maren Alette. Godt vi har litt mer tid igjen ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå