Gå til innhold

Hun der Lene irriterer meg noe grenseløst!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å? Takker så mye Guttemammax2 :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier ikke snakke stygt om folk, men klarer ikke å la være når hun er så grusom selv...

Men sminken til Lene er ikke akkurat lekkert, eller?...

Skrevet

"Typisk at norlænningan e de som e psyko..."

Hehe..Og der sank du på lene sitt nivå......

Skrevet

hehe signerer den, tenkte nemlig akkurat det samme...;)

Skrevet

Lene er jo pedo selv, hun er 24 og Mats bare 22!! Hallo!

Skrevet

Jeg må fatte meg i kortehet, hvis ikke blir jeg så engasjert at jeg skriver en lengre avhandling.. Men uansett; Lene spyr ut så mye usaklig møkk at jeg blir helt utkjørt av å høre på når kjeften hennes går (i ett sett..). Har sjelden sett så barnslig oppførsel på et voksent menneske..

MEN det som irriterer meg enda mer er at det ikke er en sjel der inne som har baller nok til å reise seg og si at nå er det faen meg nok! Hvis de har noen lunde empati så tenkte nok flere der inne at lene gikk laaangt over streken, men ikke en reiser seg og ber henne holde kjeft. Fysj. Ubrukelig gjeng.

Skrevet

Noor prøvde å bryte inn i samtalen i går uten hell :(

Lene snakket bare videre!

dritt kjærring og Lene har noe av de styggeste øynene jeg noen gang har sett på ei jente! helt forferdelig for å si det slik! ikke noe pent å se det hvite nederst i øyene..nå er ikke jeg den som pleier å kritiserer "kjendiser" her på nett, men akkurat nå klarte jeg ikke å dy meg! :)

synes synd på margrethe jeg :( kanskje ikke så rart at hun har begynt å prate når hun nye Camilla kom inn :) og det er jo feil for lene at hun har begynt å prate..!

Skrevet

liker hverken margrete eller lene jeg margrete er falsk og lene er kerring :)

hadde alle vært som petter !

Skrevet

Nå er det faktisk slik at selv om du kan se det hvite nederst i øynene på Lene så trenger hun ikke være drittkjerring! Det er godt mulig at Lene faktisk har en sykdom som for eks struma eller bare generelt problemer med stoffskifte.

Jeg blir provosert når folk anklager folk pga deres utseende, klesstil osv. Det har ingenting med hvordan de er som personer!

Jeg synes heller ikke Lene hadde noe grunn til å ta Margrete som hun gjorde, men husk nå på at tv3 klipper og limer akkurat som de ønsker. Det som skjer her, at det blir flust av diskusjoner på nettforum er jo akkurat hva de er ute etter!

Det er gratisreklame og fører til at folk som ikke har sett dette blir nysjerrige.

Skrevet

Man burde holde seg for god til å diskutere og rakke ned på klesstilen eller utseende til noen. Både Lene og Nanna er en ynkelige skapning, irriterer meg at ikke Margrethe er smart nok til å ta igjen, hun svarer jo nesten ikke!! Skulle hatt noen gode kommentarer jeg ja!! TV3 kan klippe så mye de vil, men det skal mye til for Lene å lure seg unna den seansen der!

Skrevet

Jeg fatter ikke at et voksent menneske kan klare å lire ut av seg så utrolig mye dritt! Og i forhold til at tv3 klipper og limer som de vil, så kan det så være, men Lene kommer ikke utenom noe av det hun har sagt ettersom hun både sa det til Margrethe, og at hun stadig forteller kameraet på tomannshånd hvor jævlig hun syns Margrethe er.

Måten hun (og flere av de andre) behandler Margrethe kan karakteriseres mobbing, mener jeg. Jeg tenker også at Lene, Nanna og Karita må føle seg litt smålige når de ser på dette i ettertid, for det kommer jo tydelig frem at Margrethe på ingen måte har hatt noen skummel plan, eller med vilje har gått på gutta for å få ut jentene. Lene, Nanna og Karita må jo lide av paranoia.

Skrevet

Hun fortjener og bli kastet ut av hotellet! Slik oppførsel hører ikke hjemme noen sted! Er ren og skjær mobbing! og hun er 25!!!! Skal liksom være et voksent menneske! sjokkert! og Nanna er ikke stort bedre. Og ikke resten heller egentlig siden det egentlig ikke er en av de som stiller opp for margrethe! Helt ufattelig og jeg blir SINT av å se på!

Skrevet

Og Lene er faktisk den eneste personen i PH som har bein nok i nesa til å si i fra hvor landet ligger. Hun sa bare det alle de andre tenkte, tenk på Pandoras eske f.eks der alle grillet/mobbet M.

Må ærlig innrømme at det ble i overkant av mye i gårsdagens episode og at det til tider grenser til direkte mobbing, men er det ingen her inne som har tatt med i betraktning at hun hadde drukket? Mange sier fæle og usaklige ting med promille i blodet, merkelig nok er det ikke mange som har tatt dette med i betraktning. Lene virker som ei kjempe jente ellers, personligheten kolliderer rett og slett med Margrethes og de to går overhodet ikke sammen, det betyr likvel ikke at Lene er en psykotisk og ustabil kjerring.

Skrevet

nei ikke egentlig æ e norleænning og bor her oppe, men ofte på sånne seria sende de en norlænning som oppføre sæ helt koko og så der det ut som om vi alle her oppe i nord e sånn..... Har vært mange eksmpla på det.....

Skrevet

Skal være så ærlig å si at jeg aldri har sett slik oppførsel hos noen før, med promille i blodet eller ei!

Jeg har tidligere syntes at Lene var ei kul jente, og hun var i mine øyne den av jentene som virket mest oppegående. Men den seansen i går ødela alt. Det var direkte mobbing, og de andre var ikke det spor bedre. "Den som tier samtykker" er det noe som heter. Synes alle der inne er feige og har null baller. Det må ha vært ei pine å se på gårsdagens episode for alle deltakerene...

Og å synke så lavt at man angriper en person for hvordan hun kler seg...nei, det blir virkelig helt uforståelig for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...