Gå til innhold

lite liv?

HØNAogEGGET *har født*

Anbefalte innlegg

Skrevet

18+0 i dag. kjenner fortsatt forsvinnende lite liv! livmor står så høyt den skal, magen er stor i forhold til samme tid forrige svskap. men sist kjente jeg liv uke 14 og daglig fra uke 16... Nå er det sporadiske bevegelser som lett kan forveksles med luft i magen... flere med lite liv på samme stadie? bør jeg være bekymret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg godt igjen. Jeg kjente liv tidlig med alle barna egentlig, men med de tre gutten (også han hvor morkaken lå foran mot magen), kjente jeg daglig liv fra uke 15-16 av og utenpå magen fra rundt uke 17-18 av. Masse liv også. Nå med vesla kjente jeg liv tidlig, men lite og spordarisk, var vel først i uke 19 jeg begynte å kjenne liv omtrent hver dag (men var slett ikke mye) og først i uke 21 kjente jeg noe utenpå magen, kjenner også mye mindre liv med henne enn med guttene selv om jeg nå ved uke 25 kjenenr greit med liv hver dag. Barn er vel ulike rett og slett :-)

Skrevet

Bekymre deg syntes jeg ikke du skal.

Du skal kjenne daglig liv fra uke 25....og da er det ingen regler på hvor mye liv du skal kjenne.Etter 28 skal du kontakte føden om det skulle endre seg noe i sparkemønsteret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...