Elise18.11.08 Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Har egentlig alltid sagt til meg selv at jeg ALDRI skal bruke noen form for slankemiddel, meeen nå sitter jeg her da å veier 13 kg for mye. Ammet i 5 mnd og har begynt å trene, men kiloene står på stedet hvil.. Noen som vet om en vidunderkur som ikke er skadelig for kroppen?
♥♥ M ♥♥ Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Skulle gjerne også visst dette. Så denne linken i sted: http://www.naturligslank.no/super/no/ Men det er vel bare juks og fanteri
Monajenten Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Ketolyse. Tviler på at det er noe slankemiddel som fungerer uten å endre kosthold. Har prøvd det meste, og det eneste som funket var å spy opp maten, og det er ikke til å anbefale. (Funket forøvrig kun på vekten, men fucket jo såklart opp hele livskvaliteten.)
gerd Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Det eneste som virker er å innta mindre energi enn du forbruker. Tell kalorier og spis 1500 daglig om du trener / beveger deg en del.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 enig med monajenten så klart. lavkarbo og ketolyse. det er jo ikke noe middel, men det er altså en kur for å nå målet! det finnes ikke noe pille en blir slank av.. desverre..
Mille** Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Det er ikke noe hokus pokus, spist mindre, beveg deg mer. Funker! ;o)
Gjest -<<- Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Både reductil, xenical og acomplia har dokumenterte effekter. Og er reseptbelagte. Det finnes vel egentlig fint lite dokumentasjon på at noen andre vidunderkurer fungerer. Men stort sett vil enhver diett fungere, fordi kostholdsbevissthet og/eller fjerning av noen matvarer gir redusert inntak totalt sett. Det sunneste er uansett å rett og slett forbrenne mer enn man inntar, og ha et variert kosthold og en fysisk livsstil.
Elise18.11.08 Skrevet 20. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. april 2009 Hmmm.. Er det noen piller som reduserer søtsuget som kan hjelpe da?? Sånn at jeg ikke føler for å stappe noe i munnen hele tiden.. Hehe!
mai mammaen til to Skrevet 20. april 2009 #10 Skrevet 20. april 2009 anbefaler å gå på grethe roede kurs...da lærer man å spise riktig... og man spiser MASSE mat og all slags mat....
bamby Skrevet 20. april 2009 #11 Skrevet 20. april 2009 Phase 2 funka på meg! karbo-utdrivende, tas før måltider! selges på vita og helsekostbutikker... endel får og god effekt av 30 dager. Den virker spesielt på mageregionen. Et godt tips er ta en rensekur(vita/helsekost) får å få rensa ut slaggstoffer, kroppen kan faktisk lagre opp masse den sliter med kvitte seg med, en kur hjelper. Finnes drikkekurer og tabletter... Det er også oppstrammende med CLA, men kun over lengre tid, den omdanner fett til muskler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå