Gå til innhold

hvor mye bevegelse kjenner dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns gutten i magen har vært så rolig i det siste :( blir så bekymret..

kjenner liv hver dag, men ikke like hyppig. er 23uker i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer veldig! Noen dager kjenner jeg noen spark et par timer etter frokost. Litt romestering etter lunch og middag og kanskje litt bevgelse på kvelden, var en dag i uke 23 jeg ikke kjent noe liv samme hva jeg prøvde på over 12 timer, da be jeg litt nervøs ja. Andre dager kjenner jeg friske gode spark mange, mange daglig fra morgen til kveld, gjerne opp til en time ad gangen med små spark. Er mest rolige dager da, eller var, hun har likt å sitte med rumpe ned og beine inn mot ryggen min tror jeg, men siste uken og vel det virker det som om hun har snudd seg med hode ned og sparker ut mot høyre siden min. Er i uke 25 nå.

Skrevet

Her er det full rulle...men noen dager er mer rolige enn andre!

Man skal ikke tenke på hvor mye liv man kjenner før etter uke 28.Det er først da du skal være obs om mønsteret forandrer seg.

Skrevet

jeg blir smårar jeg! er egentlig ikke så glad i å være gravid pga jeg engster meg så mye..

skal bli deilig når gutten er ferdig og ute,da kan jeg bare gå og se på han når jeg blir redd :P

Skrevet

Var som jeg skulle sagt det selv!Alle sier man skal kose seg når man er gravid.Men vettu jeg bekymrer meg for hver minste ting jeg....

Gleder meg til tulla er ute og alt er bra:)

Skrevet

Signerer detet!! Jeg også engster med noe vannvittig...

Det er nesten en pinelse og gå gravid for meg pga all bekymringene..

Får håpe tiden går fort for oss!!! :)

Skrevet

det verste er at når ungen endelig er ute så begynner helt nye bekymringer:)¨

nei vi får prøve å trekke pusten dypt og slappe av!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...