fult hus:) Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Skal ut å fly om ettpar uker å er så spent på flyturen.. er jo 3mndr til tremin, men d er jo bare 1 mnd unna grensa på å fly.. er det ikke når man har 2 mndr å mindre igjen man ikke kan fly? hva syntes dere som ev har flydd i denne tiden om å fly? ble d noe ekkelt trykk i magen elr noe?
Rødhette <309+<312 Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 jeg flydde i uke 29/30, ingen problem det, hadde støttestrømper på (kjøpt på apoteket), og gikk ofte i midtgangen under flyturen for å strekke på beina. følte ingen ubehag, det går så fint så lykke til. skal du fly langt? tok med meg helsekortet, men de spurte ikke etter det. på flyselskapet står det når man ikke får fly mer i svangerskapet, men vanligvis etter uke 36 får man ikke fly mer.
b10na&lillegull Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Kan fly lenge Helt fram til uke 38 med noen selskaper (på kortere flyturer og med legeerklæring) Vanligvis er det uke 36. Skal ut å fly i uke 32/33 og kjenner at det er litt skummelt ja.
fult hus:) Skrevet 20. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2009 Skall fly til kreta. flyturen tar vel litt åver 4 timer.. gleder meg kjempemasse:D
Julle&LilleBus Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Jeg flydde i uke 32 og 33, var ikke noe problem! Passet på å røre på beina og føttene med jevne mellomrom for å holde blodsirkulasjonen i gang
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 om 11 dager reiser vi til hellas da er jeg 32+0 skal være to uker gleder oss syyyyykt
frk_fjas Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Jeg fløy Bergen-Oslo tur/retur i uke 34 - gikk helt fint. Mener å huske at man kan fly til rundt uke 37, men dette varierer litt med de ulike flyselskapene. Jeg har brukt støtte-stayups gjennom hele svangerskapet og brukte det da jeg fløy også. I tillegg er det lurt å drikke masse vann underveis, samt bevege seg så mye som mulig. (Jeg har flyskrekk så jeg holder meg til setet mitt og våger meg ikke ut i midtgangen, men for andre er dette en fin mulighet til å få rørt litt på seg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå