Gå til innhold

Noen hær som har flydd i uke 28/29?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut å fly om ettpar uker å er så spent på flyturen..

er jo 3mndr til tremin, men d er jo bare 1 mnd unna grensa på å fly.. er det ikke når man har 2 mndr å mindre igjen man ikke kan fly?

hva syntes dere som ev har flydd i denne tiden om å fly?

ble d noe ekkelt trykk i magen elr noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg flydde i uke 29/30, ingen problem det, hadde støttestrømper på (kjøpt på apoteket), og gikk ofte i midtgangen under flyturen for å strekke på beina. følte ingen ubehag, det går så fint så :) lykke til. skal du fly langt?

tok med meg helsekortet, men de spurte ikke etter det.

på flyselskapet står det når man ikke får fly mer i svangerskapet, men vanligvis etter uke 36 får man ikke fly mer.

Skrevet

Kan fly lenge :) Helt fram til uke 38 med noen selskaper (på kortere flyturer og med legeerklæring)

Vanligvis er det uke 36.

Skal ut å fly i uke 32/33 og kjenner at det er litt skummelt ja.

Skrevet

Skall fly til kreta. flyturen tar vel litt åver 4 timer..

gleder meg kjempemasse:D

Skrevet

Jeg flydde i uke 32 og 33, var ikke noe problem! :) Passet på å røre på beina og føttene med jevne mellomrom for å holde blodsirkulasjonen i gang

Skrevet

om 11 dager reiser vi til hellas da er jeg 32+0 skal være to uker

gleder oss syyyyykt :)

Skrevet

Jeg fløy Bergen-Oslo tur/retur i uke 34 - gikk helt fint. Mener å huske at man kan fly til rundt uke 37, men dette varierer litt med de ulike flyselskapene. Jeg har brukt støtte-stayups gjennom hele svangerskapet og brukte det da jeg fløy også. I tillegg er det lurt å drikke masse vann underveis, samt bevege seg så mye som mulig. (Jeg har flyskrekk så jeg holder meg til setet mitt og våger meg ikke ut i midtgangen, men for andre er dette en fin mulighet til å få rørt litt på seg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...