Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke jeg har shoppet i Tromsø på 12 år, hvilke bra butikker bør jeg rekke innom på en dagstur der? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags klær liker du da? Og pris? Jeg liker klær fra NoaNoa på Nerstranda, samme med klær og spesielt sko fra Design Forum i Grønnegata. Men det er jo slett ikke sikkert at dette er din smak.

Ellers så er Åhlens en fin butikk å kjøpe ting og tang til huset synes jeg.

Skrevet

Jeg bruker å få med meg benneton i sentrum og extra leker som ligger ved obs. Har utrolig mye billigere leker der enn jeg får tak i her jeg bor. Bruker å jobb og fritid for å kjøpe reima klær te barna.

Skrevet

Jeg shopper mye på Vero moda til meg selv, kjøper sjeldent dyre klær til meg selv. Åhlens er en fin butikk til huset ja. Er det Skeidar der?

Skrevet

Du finner Skeidar på Jekta/ tidligere Polarsenteret på Langnes.

Kos deg på bytur :)

Skrevet

Takk for svar. :o)

Er det noen butikker dere kan anbefale til mannen min?

Skrevet

Vic på Pyramiden har mange fine herreklær men det er ikke sikkert at mannen din liker klærne der. Mannen min handler alltid der man han er i 40-årene og ikke sikkert din mann har samme smak.

Ellers har Blend på Jekta/Polarsenteret fine klær, spesielt jeans. Nerstranda har uansett noe for enhver smak.

Skrevet

ta i allefall turen innom Nerstranda, er det største og beste senteret etter min mening ;) har mange fine butikker som faller i smak hos de fleste ^^,

kos deg i tromsø!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...