Gå til innhold

Noen som ar flydd i uke 28/29?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut å fly om ettpar uker å er så spent på flyturen..

er jo 3mndr til tremin, men d er jo bare 1 mnd unna grensa på å fly.. er det ikke når man har 2 mndr å mindre igjen man ikke kan fly?

hva syntes dere som ev har flydd i denne tiden om å fly?

ble d noe ekkelt trykk i magen elr noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var ute å fløy i uke 32 jeg , og det gikk kjempe fint :) Kjente ikke noe spes i magen jeg værtfall :) Tror man kan fly fram til uke 34 elr noe, med samtykke fra lege tilogmed uke 36 :) Det står på flyselskapets side...

Skrevet

Jeg sitter også å lurer på dette.. Må muligens være med jobben på flytur i uke 28...

Jeg har begynt å få vann i kroppen nå.. og dette vil sikkert bli enda værre da jeg kommer til uke 28 (24 nå)... Er det større risiko for blodpropp da? Bør vel ha støttestrømper uansett, men.. veldig i tvil om jeg skal ta sjansen på å fly...

Skrevet

Dette er forskjellig fra selskap til selskap.

Dårlig erfaring fra dette fra sist sv.skap.

Vi var i London på jentetur...gikk helt fint nedover, men hjemover fikkjeg rett og slett ikke være med på flyet hjem. Hadde da 10 uker igjen til terminen, og de ville ikke ha ansvaren fra meg. Kom gjennom sikkerhetskontoroll og der man leverer billetten, men ble stoppet idet jeg gikk på flyet, der man bare nikker og sier hei til flyvertinnene liksom...

Dette var med ryanair... Så ble SAS på meg hjem den gangen gitt! Har ledd mye av det etterpå, men der og da følte jeg meg litt oppgitt ja!!

Så dere som skal fly, sjekk med selskapene før dere bestiller og betaler billetter. Fikk ikke igjen ei krone jeg...

Skrevet

Fløy tur-retur mellom oslo-bergen da jeg var 33 uker. Turen tar vel 3 kvarter tenker jeg. Kjente ingen ubehag overhode!

Skrevet

Heisan! Jeg fløy til USA da jeg var 30 uker i mitt forrige svangerskap. Syns det gikk helt fint, merket ikke noe ubehag. Var nøye med å bevege meg med jevne mellomrom og å bruke støttestrømper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...