mammamammamammamor Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 fingeren min sprekker inni når eg strekker den og sprekker utpå når eg bøyer den
Nemofish Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Body butter fra The Body Shop! Jeg har gått fra å ha knusktørre hender til å ha "silkepoter" om vinteren, etter at jeg begynte å bruke denne daglig!
*Lille Persille" Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Kjøp hvite bomullshansker på apoteket samt fettkrem, vitapan e.l. Smør et skikkelig tykt lag om kvelden før du legger deg og sov med hanskene på, gjør underverker.
SaDa Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 locobase repair. Kjempe bra krem:) Du får den på apoteket
signe maten Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Atrix er også en veldig god håndkrem. Får den på Vita, H&M og slikt..
nuttegull:) Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 kjøp cold cream på apoteket. si at du skal ha den som er til hendene. jeg er så plaget over knokklene på vinteren.kjempe tørr og hude sprekken,å det svir,jeg tok på en liten prikk med coldcream 1 gang i 3 dager,å det ble bra, du merker at du får baby hender etter bare en smurning også den er kjempe fin:)
PAVEEL Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 har et kjærringråd hvis du drikker kaffe:-) når den er traktet ferdig så tar du kaffegruten og gnir inn hendene med:-) virker kjempegodt! og bra for hendene:-)
mammamammamammamor Skrevet 20. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. april 2009 er kaffi bra for hendene ? det viste eg ikkje. takk for tips
Tokatter_USA Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 Bruk også gummihansker når du vasker opp eller vasker gulv el. lign.
ventejenta Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 Minst mulig vasking av hendene, hansker på ute når det er kaldt. Dette er forebyggende tiltak. Jeg har to forskjellige hudkremer/håndkremer, en som ikke er så veldig fet som jeg kan bruke dagen lang, og en som er veldig fet som jeg smører om kvelden og tar vinylhansker utenpå (orker ikke å sove med hansker som noen foreslo, så jeg har de på etter minsten er lagt og utover kvelden når jeg ser på tv o.l. Tar de av før jeg legger meg, og hendene har barnerompehud!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå