Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 i går så var jeg på do og tømte blæra, også hadde jeg mistanker om at den ikke var helt tomt. så presset jeg inn der som hodet til babyen skal ligge og sannelig rant d ut litt til! kan ikke ha vært fostervann? for har ikke sett tegn på noe blodig væske. andre ganger føler jeg d bare renner litt ekstra etter at jeg trodde jeg var ferdig med å tisse.. er på overtid og hodet var ikke festet for en uke siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå