Hyacinth Bucket Skrevet 21. april 2009 #26 Skrevet 21. april 2009 Jeg var her også. Fødte i februar 07. Mener å kjenne igjen Magicka i allefall, mulig noen av dere andre også, men litt usikker på om jeg husker dere fra forrige gang eller har lagt merke til nicket deres denne gangen ;-)
nybebis Skrevet 21. april 2009 #27 Skrevet 21. april 2009 jeg fikk en gutt i 07 ) Har vel samme nick.
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 21. april 2009 #28 Skrevet 21. april 2009 Husker deg også Magicka
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 21. april 2009 #29 Skrevet 21. april 2009 Jeg var her:) Fikk en gutt i okt-07. hehe.. husker de fleste nickene, og var litt aktiv selv.. Het da bare Skorpio85..
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 21. april 2009 #30 Skrevet 21. april 2009 ja, var også her i 2007 (som dere ser av nicket mitt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå