villemo26 Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Er plaga med løs mage, hard mage om hverandre. Må ofte på do, noe som resulterer i at det nå er blitt vondt, fordi eg er heilt sår. Drikker masse vatn, og har begynt å drikke biola, men hjelper ikkje så veld. og spesielt når eg får dei menslignande smertene, må eg spesielt på do.. Noen som har råd? har ikkje første legetime før neste torsdag, men dette begynner å bli kjipt..
second_time Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Jeg har det mye likt som deg. Jeg svetter og må lene meg over vasken for å summe meg når jeg har vært på do. Selv når jeg har tisset. Jeg får en bølge med skikkelig menssmerter og kvalme. Jeg veksler også veldig mellom det å være løs og hard. Jeg spiser sviskeyoghurt når jeg er hard og havregrøt når jeg er løs. Jeg håper det er normalt det vi erfarer
natali81 Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 eg fant en oppskrift på en stabiliserende grøt i en bok eg kjøpte nettopp.. kosthold for gravide og ammende heter den vist.. siden eg begynte å spise denne til frokost og til kvelds, så har eg ikke hatt noen plager med for hard eller for løs... en porsjons grøt; 1 dl havregryn (lettkokte eller store) 2-3 svisker 2-3 aprikoser 2 ss med havrekli 1 dæsj me salt og 2,5 dl vann (minus 0,5 dl vist i mikroen)
villemo26 Skrevet 21. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2009 Tusen takk for svar. Skal gå til innkjøp av alt dere har foreslått. Har kjøpt svisker i dag, og brukte 10 minutter på å få i meg ei... verste eg veit.. hahah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå