Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 det er masse væske hver gang jeg kjenner etter og det er sånn hvitaktig utflod som tørker fort og forsvinner. kom først i dag etter at jeg i flere dager har hatt masse kynnere og i natt var de faktisk nokså vonde. kan d være slimproppen som holder på å dette ut? Er 1 uke over termin. Trodde bare den skulle være fastere og ikke forsvinne. eller er d kanskje bare vanlig med masse utflod? tror ikke det er soppinfeksjon for kjenner ikke ubehag.
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Det høres ut som om det er noe på gang! Mine slimpropper har vært litt mer "faste". Men det er jo flere som får bare utflod. Mange merker ikke engang at slimproppen løsner. Så det kan være at du går rett i fødsel uten at du ser den...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 wow er d sant?!? har lissom ventet sånn på denne slimproppen, og så han den kanskje gått litt og litt hele tiden... gid alle dagene som gikk uten at jeg forsto d var livet!
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Hehe...Med min nr 2 så jeg ikke noe propp. Men så den med nr 1 og 3. Venninnen min var så lei seg 3 dager etter termin, fordi proppen ikke hadde løsnet. Hun fødte samme natt. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå