Cecelia & jentene Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 vet ikke hvem som bor i magen min enda...men tenker ofte på navn. lyst å fortelle meg deres topp 5 gutte og jente navn??? greit med litt inspirasjon...
Gjest Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Vi venter jente (mest sannsynlig) og hun skal hete enten Sol Elvira eller Maya Elvira. Guttene våres heter Niklas, William Leander og Andreas.
ifie Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Du spurte ikke om synspunkter, Alva, men jeg klarer ikke dy meg... Sol er så fint navn!! Og Maya og Elvira passet kjempefint sammen!
ifie Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Cecelia : jeg er virkelig helt blank... Vi venter en gutt denne gangen også, og har allerede brukt det eneste guttenavnet vi kunne finne
Gjest Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Takk for det, og er jo helt enig da så klart ;-)
Gjest eelis+spire Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Mine absolutte favoritter er hemmelige ;-) Oliver, Emil, Mio, Dennis, Felix. Alva, Mathea, Emilie, Maya, Isabel. Kort sagt alle poppis-navnene!
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Hvis vi skulle fått jente ville jeg ha Dilara eller Aylin. Men ser ut til at vi venter en gutt, og vi blir ikke enige og jeg er helt blank!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå