Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 hei jeg synst alle damer liker knull i hul ræve .jeg synst deilig ..jeg fo normal orgasm ..du trenge ikke proversjon hele tiden det du kan ikke få barn izy ...og tror alle eny med meg ... spisiel mannen folk
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 jeg liker det ,får orgasme også,ser ikke noe galt i det .Men hvorfor skriver du så rart ?? :-)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 liker det ikke, synes faktisk at det er vondt. kan i hvertfall ikke skjønne hvordan man kan få orgasme av det. btw, du skriver som en asylsøker, burde gjøre noe med det.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 joda hvis man liker følelsen av diare så... Det er en del bakterier bak der, så skal man ikke bruke no kondom er det fare for sykdommer...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 hva slags sykdommer? synes egentlig analsex bare er direkte skittent. forbinder det med homsesex og synes egentlig at det er rart at hetro menn liker det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå