kulemagen Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Får spist litt på dagen, men middagen kaster jeg opp igjen nesten hver kveld. Er såååå kvalm og sur imagen og har kynnere i ett kjør. Vært hos legen idag, sykemeldt 100%, kanskje det hjelper. Får spise mye is om dagen, det er jo næringsrikt... Men kjipt å være sånn.. Noen andre?
kulemagen Skrevet 20. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 20. april 2009 Var vel sånn sist også når jeg tenker etter, er jo bare 6 uker til mitt planlagte keisersnitt så går vel bra, må bare klage litt...
gika77 Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Er ikke så ille som deg, men har også fått tilbake kvalmen etter 31 uker (var litt dårlig i starten). Kjedelige greier! Var jo forberedt på sure oppstøt, men ikke at ALT skal støtes opp.... En trøst å høre at andre har det på lignende måte!
kulemagen Skrevet 22. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2009 Ja synd å si det men det hjelper litt at andre gså har lignende problemer... Ikke vondt ment. Men med meg hjalp det faktisk litt da jeg fikk orden på forstoppelsen... Begrenset hva man har plass til å lagre for tiden, he he...God bedring til deg.
Gjest Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Huff..Kvalme og oppkast er det verste jeg vet. Og i dette som i forige svangerskap har det vert nok av den sorten. Trodde jeg skulle slippe det mer dette svangerskapet da oppkaste gav seg sånn halveis, men neida, har vært tilbake for fullt i noen uker. Jeg trøster meg med at det er tidsbegrenset. Har 7 uker igjen til termin, så det nærmer seg... God bedring til dere. Jeg unner ingen å ha det slik.
Høygravid&gla:-) Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Hei! Jeg slet med kvalme å oppkast de tre første mnd, gikk ned noen kg. Så har jeg vært helt fin, fram til for to uler siden, i uke 35. Da begynte de sure oppstøtene på fult å kastet opp igjen. Men her er et råd, som funket for MEG. Ligge høyt med hode i sengen, gjør dette med engang du kjenner det begynner på dagen. Is hjelper på meg, å faktisk te og iskaffe... jeg har aldri likt dette før,men fikk et råd av en lege... En lege som ga et venninne råd... å det funket pussig n ok for meg:-) Lykke til!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå