Gå til innhold

Gravid med nr tre. Noen i samme båt?


Termin 061209

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg venter mitt tredje barn. Minsten er bare 14mnd så dette var vel litt tidligere enn planlagt:) Men her er det hjerterom for en liten til. Noen flere her som skal ha nr tre? Hvordan er formen? Jeg er utrolig kvalm om dagen og er nok ikke mer enn ca tre uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Vi prøver også på nr 3, men jeg tviler på at vi klarer det på første forsøk. Hvis jeg har 28 dager så vil det si at jeg har el den 26. problemet er at mannen min har vært borte siden 20. og kommer ikke hjem før den 29. Dette gjør sjansene for et januarbarn minimalistiske.

 

Den yngste hos meg er 2 år og jeg er veldig klar for å få en til, krysser fingrene for at det blir ei jente denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Når det gjelder el og når man kan bli gravid så er jeg litt frustrert:) De to siste gangene jeg har blitt gravid har vært helt utenom el. Den første gangen var omtrent rett etter mens og nå når jeg blegravid nå, var ca rett før jeg skulle ha mensen. Jeg tror jeg mer eller mindre er fruktbar hele mnd;) he he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk! Da er det jo håp for oss også.. Har en sånn urolig følelse i kroppen..

Hvilke kjønn har du på dine to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg er gravid med nr3. Fant det ut i dag. Jeg er ikke mer enn 3+5 og har termin 6.januar:) Mine er 4 og 2 år. En jente og en gutt. Vi gleder oss veldig til nr3 som var planlagt og ønsket. Håper spiren sitter godt fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Jeg har en jente på 5 og en gutt på snart 15 mnd.

Er så spent på om det blir desember barn eller januar barn...

Jeg har vært hos legen i dag og bestillt en tidlig UL. Lykke til så mye med unnfangelsen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Jeg er også gravid med nummer 3. Er i uke 5 med termin 4. januar eller noe slikt. (Litt uregelmessig perioder;) Har to jenter på 4 1/2 og 2 1/2 fra før, og vi gleder oss masse til dette, selv om jeg ikke tør å slippe gleden helt løs ennå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei....

Jeg har to gutter fra før og venter nr 3 nå 2 januar, så kan bli et orntlig nyttårsbarn her. Fødde to dager før termin sist gang! men men, lagt frem enda. Gutta mine er 7 og 1,5 år, så det blir to tette nå!!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...