Mayken Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Etter at jeg fikk sønnen min før 5 uker siden, har jeg fått et voldsomt søtsug og er konstant sulten. Er så fysen at jeg nesten har vondt inni meg fordi jeg nesten blir litt stresset. Lyst på sjokolade og potetgull hele tiden. Kan jo ikke stappe i meg det for jeg vil jo ned i vekt og ikke opp. Men må ha noen råd om hva jeg kan gjøre, jeg ammer så regner med at det kanskje har litt av skylden.
Hikken Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Puss tenna eller tygg tyggis. Er ikke mye som smaker godt rett etter det :-)
elikatt -mamma til 4- Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Kroppen trenger sukker i melkeproduksjonen, morsmelka er jo ganske søt. Så litt søtt kan man unne seg, men jeg synes at søtsuget er noe høyere enn melkeproduksjonen her i gården! :-) Jeg delammer bare, men har lyst på søtt hele dagen! Jeg unner meg noen biter sjokolade, og spiser mye frukt, det tar noe av søtsuget. :-)
Mayken Skrevet 20. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2009 Får ta meg en tur i butikken i morgen og handle masse god frukt tror jeg. Håper bare jeg klarer å motstå alle de andre fristelsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå