LizzyG Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Det står at man kan benytte seg av betalingsfri måned, men er det da å bare ikke betale fakturaen, eller må jeg si ifra på et vis?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 det vet jeg ikke. har ikke brukt betalingsfri mnd. men du kan jo kanskje ringe og gi beskjed, så slipper du noe ekstra gebyr ihvertfall
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Jeg sa ikke fra. Kom ikke no krav etterpå.
LizzyG Skrevet 20. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2009 Jeg har heller aldri benyttet meg av det før, så er derfor jeg lurer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå