Den heldige eier av ett barn Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Det må være noe av det værste jeg har fått i meg iløpet av livet mitt. Jeg er ikke den som finnes kresen i matveie, men begynte å brekke meg av den avokadoen. Skal den kanskje ikke spises rå?
Tiddelidu Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Jo, den spises rå. Nam nam! Enda bedre som guacemole
simba>>>3gutter Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Jeg elsker det, men vet om mange som ikke liker det. Det er viktig at de er modne ellers smaker det dritt. Salt og pepper og en tskje med rømme namnamnam
Gjest sånnkandetgå Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Joda den skal spises rå Men må være moden (myk). Uansett, det er en sånn smak som man enten hater eller liker veldig godt. Selv elsker jeg det, i salat, alene, eller sammen med kokt skinke og pepper på brødskiva:) Men liker du det ikke er det ikke vits å prøve:) Er sånn elske/hate-smak på den:)
St.Sunniva Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Nam nam :-) Jeg elsker det. Må være med til taco...eller i salat...eller bare spise uten noe... Den er også sinnsykt god med skagenrøre oppi.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 20. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. april 2009 Salt og pepper på ja. Kanskje det skal prøves. Kjøpte jo en hel pose med sånn, var sikker på jeg skulle like det.
Venter på bitteliten Skrevet 20. april 2009 #10 Skrevet 20. april 2009 Yes, I love it! Som forrett er den jo rett og slett genial. Bare å dele i to og ha i litt salt/ pepper (eller balsamico for den som liker det), litt hakket purre, en dæsj rømme og stekt scampi. NAM!
Pengetreet Skrevet 20. april 2009 #12 Skrevet 20. april 2009 Den smaker utrolig godt sammen med rekesalat Nammenam!
hit og dit Skrevet 20. april 2009 #13 Skrevet 20. april 2009 Eg er veldig glad i avokado, men helst sammen med andre ting og ikkje aleine. Samboer er veldig nøye på kor moden den er, er den utenfor "kriteriene" så synes han den er grusom.
klovnebukse Skrevet 20. april 2009 #14 Skrevet 20. april 2009 Nei, uff, avokado er ikke noe særlig! Skjønner ikke folk som greier å spise pesto. Jeg får det i alle fall ikke ned. Men jeg liker å rense avokadoer da
mamarama og lille banan Skrevet 20. april 2009 #15 Skrevet 20. april 2009 pesto er laget av basilikum da du mente kanskje guacamole? jeg tror faktisk ikke jeg har smakt avocado, men vurderer å teste det som mellommåltid til lille banan som er snart 6 mnd. det er kanskje noen andre som gir det til sine små?
solita 06 Skrevet 20. april 2009 #16 Skrevet 20. april 2009 Mmm ja! Liker det best med lime/sitron og salt pepper på. Gjerne med tomat til. Eller i salat med litt syrlig dressing, vinagrette f.eks. Prøv og sammen med reker, loff, sitron og majones nam nam! Og mamarama, supert som mellommåltid- masse næring og gode fettsyrer. Brukes mye som babymat i latin amerika.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 20. april 2009 Forfatter #17 Skrevet 20. april 2009 Hehe, nå har jeg prøvd det med salt og pepper, og nei, det ble ingen forbedring:) Får ringe mamma og spørre om de ikke trenger litt avokado;)
klovnebukse Skrevet 20. april 2009 #18 Skrevet 20. april 2009 Mente selvsagt guacamole i denne sammenhengen, men liker faktisk heller ikke pesto. Tror grønn dipp er absolutt ikke noe for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå