finetine Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 En siste plan før IVF i juni, nå skal virkelig alle kluter settes til. Min plan( etter råd fra siden "Råd for deg som vil bli gravid"): * Rens kroppen med brennesle te * Grapefruktjuice fra mens til eggløsning * Kjøpe dong quai stimulerer eggstokkene wild yam(rot tror jeg) som hjelper kroppen til å holde på en evt graviditet * Ringe til den fotsoneterapeuten jeg brukte til det eneste IVF forsøket mitt som lyktes( mistet da, men det festet seg ihvertfall) * Null kaffe * Null sukker * Masse livsglede ellers, og helt klart ikke stress for mye med det å bli gravid;o) Så får vi se om det kan lykkes, skader ikke å prøve ihvertfall hihi Jeg-har-en-plan-klem
Alid@ Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Håper dere lykkes, skal heie på dere!! Intet skal være uprøvd og så lenge det ikke tar skade så er det jo bare å prøve så lenge man har tru på det:) Har selv tatt 8 fotsoneterapi timer nå og kommer til å ha noen vedlikeholds timer før forsøket:) Kommer sikkert også til å ta sånn rense kur og kaffe og sukker kutt;) Det er godt å ha en plan, kanskje er det det som skal til;)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Ja får håpe at det hjelper. Jeg tror aldri jeg har vært så lite flink med aktivitet og mat som da det lyktes :-p Men å ha en frisk og klar kropp er jo uansett det beste. Mitt svangerskap var langt ifra enkelt i alle fall.... Men vi går på med friskt mot denne gangen også! (hvis vi får søskenforsøk da...)
finetine Skrevet 21. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2009 Hei jenter:o) Jeg har litt trua jeg også nemlig;o), var kjempeflink med kosthold, trening og null kaffe den gangen det festet seg. Kroppen var på topp for å si det sånn. I tillegg har jeg veldig tro på at fotsoneterapien hjalp Alid@. Så hadde helt klart fortsatt hvis jeg var deg. Det var jo eneste gang av 5 innsettinger som det festet seg, så noe må det ha hjulpet. Skulle bare ønske jeg hadde fulgt opp med fotsoneterapi etterpå også. Kan hende jeg uansett hadde mistet, men vet jo aldri da........ Som du sier Bjørnen Collargol en frisk og klar kropp er det beste. Spennende at du er igang igjen, krysser fingre for at du lykkes ganske snart xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Jeg skal til lege for nt gang denne våren, har fått ett virus som setter seg på øyet og ansikte så blir nok en tablett kur igjen dessverre:o(. Får håpe det ikke setter stopper for babyplanene mine, er en sterk kur for kroppen så mulig jeg må vente noen mnd nå. Viruset utløses av mens bla, så nå er jeg igang hver mnd med det:o(.......... Men,men best å ikke ta sorgene på forskudd Ha en fin dag i solen! klem
Alid@ Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Jeg skal fortsette med fotsonen ja, var bare så dumt at jeg ikke fikk nytte av det til fryseforsøket nå Hadde tatt akkurat passe timer sa teraputen, og hun sa man skulle ikke ta mere dersom man var bra, men heller ta oppfølgingstimer 1 gang i mnden. Vet jo ikke nå før jeg får menstrasjon om det har virket noe, men skal nu uansett ta 2 timer før evt innsett i neste runde;) Har tru på at det hjelper, og som du sier var det jo da det festet seg hos deg om det var tilfeldig eller ikke vil vi jo aldri få vite;) Har hørt av andre endo pasienter som har tatt det og de mener at det er det som er grunnen til at dem har fått barn;) Så kjipt det høres ut å få sånn virus på øyet ditt, desto mere grunn kanskje til å starte med fotsone igjen for det kan jo hjelpe til med mange ting;) Ha en fin dag du også, klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå