Gå til innhold

Uff...begynner å se "alt" negative med bryllup...

Anbefalte innlegg

Skrevet

alt det skal koste...(oj, hva vi kunne gjort for de pengene)...

Tror ikke vi kan be alle som jeg egentlig føler jeg burde bedd...Pga det bli aalt for mange!!!

Hele glansen med bryllupet forsvinner litt nå som det nærmer seg og jeg ser prislappen osv :(

Selfølgelig vet jeg om alt det positive, og gleder meg veldig samtidig, men det blir nok litt dempet ja...

Noen flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg føler noe det samme desverre, trist men sant.

det første er prislappen det er jo litt deprimerende da.

det samme med at vi ikke kan invitere alle vi vil, trist men sånne er det bare.

trist at jeg pga pris har måttet kutte ut eller ned på en del ting jeg ville ha, alt blir mye enklere en jeg hadde sett for meg ja.

og det siste triste er familien min, ingen i min familie som bryr seg og det er veldig sårt. jeg får null engasjemang fra min familie og hans familie er redd for og tråkke meg på tærene så de er ikke overivrig de heller. de eneste som er ivrig er meg selv. men vi skal no få en fin dag uansett tenker jeg ja :)

Skrevet

De aller fleste jenter har jo sett for seg bryllupet helt fra man var små jenter, og man ser jo på alle filmer og serier at det er "dagen min" og da skal det ikke spares på noe...

Men r jo ikke slik i virkeligheten...mange vil kansje si at man skal spare og vente til man har god nok råd til "drømmebryllupet", men er enklere sagt en gjort.. Her har vi vrt sammen i 12 år og har vært "klar" i flere år, men man kan jo ikke vente til man er 45 og barna gifter seg heller :(

Og det er ikke snakk om et 150 000 kroners bryllup jeg ønsker altså!! Mer å kunne brukt 60 - 90 000 uten at det gjør noe...

Jaja.. man ser for mye på TV....hehe

Jeg er jo bare ei vanlig jente med huslån, billån osv ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...