Trønderpia Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Hvordan bader dere babyen da han/hun har vokst ut av babybadekaret? Vi har et forholdsvis stort babybadekar, men bebynner allerede å bli litt liten plass til vår lille på 5 mnd.
2prinsesserogbim Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Vi kjøpte en badebalje på biltema, den bader prinsessa vår på snart 3 i... Det går supert..
*Nelly* Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Vi kjøpte en stor balje, en slags sement blander bøtte, haha.. nå er frøkna vår tre år og har fortsatt god plass... Kjøpte den på coop obs tror jeg, kostet ikke mye.. Ellers så har jeg lyst til og kjøpe Bibabath sammenleggbart badekar, den tar jo ikke så stor plass når den ikke er i bruk. Lykke til..
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Hehe, her badet småen i en murerbøtte ( pappens request) til hun vokste ut av den, nå bader hun i en god stor balje og stortrives. Hun er 2 1/2 nå
Gjest Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Nå har vi badekar, men hadde ikke det der vi bodde før. Badebaljen fra IKEA er genial rett og slett. Antiskli både under og oppi, stor, hull på ene kanten så den kan henges på veggen og veldig lett å holde ren. Holder til ungen er ca 3 år, etter det kan man bruke kun dusj :-)
Soloho Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Jenta vår som blir 6 om noen dager trøkker seg nedi en sånn badebalje som er kjøpt på Rema. Hehe...Noen ganger dusjer hun, men som regel vil hun bade og det går fint det asså )
eggstokk Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Vi kjøpte en badebalje på Kids&Care. Synes den er genial fordi det er et sete oppi baljen slik at jenta vår satt godt og stødig fra 5-6 mnd alder. Etterhvert var den også god når hun begynte å reise seg. Baljen er slik at jeg godt kan pusse tenner mens hun bader. Trenger ikke holde ungen hele tiden, selv om øynene er på henne alltid. Helt super badetub det der. Koster 399. Denne kan fint brukes til barnet er 3 år.....:-)
matronymikon Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Vi bruker badebaljen fra IKEA til gutten vår på 3 fortsatt. Han sitter fint i den og har brukt den hele tiden siden han var født. Han har fullstendig dusj-angst, så vi må nok bruke den en stund til.... Lurer jo av og til på om han noensinne vil slutte å bade, da :-P
Kari Trestakk Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 Jeg kjøpte den største balja jeg kunne finne. (Kjøpt på Mor & Barn på Lillehammer). Den er så stor at jeg fint kan sitte oppi den og bade selv om jeg vil. Fireåringen min har i hvert fall god plass, og kommer til å ha det i mange år. Det aller beste er at den har propp i bunnen, slik at det er lettvint å tømme den.
nybebis Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 datteren min er snart 4 og sitter fremdeles i en ikea balje, den er egentlig for liten, hun må sitte med beina litt bøyd, men hun liker det. Så da får hun bade til hun ikke har lyst mer ;o)
erteposen + 4 Skrevet 21. april 2009 #11 Skrevet 21. april 2009 Mine brukte IKEA sin til de var 2-3 år. Sitter jo i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå