Gå til innhold

Termin I DAG! Noen andre...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har termin i dag jeg.. ( hvor ofte kan man si det..?!)og her sitter jeg, ikke tegn til at noe skal skje her i gården...! Noen andre som har termin i dag..? OG hvordan går det..?

Jeg er engstelig og utålmodig samtidig som jeg er glad for at det er så nære...og samtidig kunne jeg bare ønske det var overstått..

Men dagen er nå ennå ikke over:-) Men regner med at jeg ville fått noen "forvarsler" om det skulle skje noe det nærmeste døgnet iallefall....

Lykke til alle sammen iallefall..Vi med termin i dag kommer iallefall ikke nærmere termindato....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og har termin i dag...:) halvtime igjen av dagen nå, og her skjer nok ingenting på en stund enda tenker jeg. Var veldig innstilt på å gå over termin jeg, men rart med det, nå når datoen plutselig er her, blir jeg veldig spent på når det skal skje, og kjenner hele tiden etter tegn - uten å finne noen enda... Vil gjerne ha det overstått, og gruer meg plutselig ganske mye til fødselsen...

Hvordan går det med deg? Skjedd noe enda?

Får hoppe i seng og være uthvilt om det skulle sette i gang i natt:)

GOD NATT:-D

Skrevet

Hei:-) Bare oss to med termin i går altså..

Her er det ingen action, kjenner godt med kynnerer og vondt i lysken på en måte når jeg går.. Ellers intet....

Jeg vil også så inderlig gjerne ha det overstått...!!! Men formen er ellers ok selv om jeg er utrolig trøtt, sover et par timer om dagen også, uten at jeg føler det hjelper så veldig... Tror jeg er så spent og stresset at jeg er sliten uansett hvor mye jeg sover.. Jeg klarer nesten ikke vente lenger...!!!!!!!!!!

Herlig med en liten jente, jeg vet ikke hva det blir, men har sterk mistanke om gutt..

Lykke til:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...