Cahethel Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Hei jenter!!..Jeg er 25 uker på vei og siden fra start har sterk vondt og øme bryster...denne uke har sett at på den ene bryst kommer en mørkbrunn sekresjon når jeg trykker den...på den ene kommer bare vanlig sekresjon (colostrum)... Jeg vet ikke hvis det er mørkbrunn eller kan være mørk blod... Noe som kunne gi meg et lys?? Mamma i august...jente på vei
ble_mamma_6august 09 Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 du må for all del ikke klemme på.. da er det utrolig lett å få irritasjon å infeksjon.. Det skal vel helst være blankt evt gult det som kommer ut. Jeg fikk beskjed om dersom fargen forandret seg skal jeg kontakte lege/jordmor snarest. Lykke til. Håper alt går bra
MW** Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 har ikke hatt noe sekresjon foreløpig denne gangen- men sist hadde jeg en del på slutten. Enten var det ganske klart eller gult. jeg ville tatt en telfon til lege/jordmor bare for å være på den sikre siden. Lykke til )
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Har også hatt det...Har ikke tenkt på at det er farlig. Ta og si i fra hvis du får høre noe annet da? Jeg var på mammografi for 6mnd. Da var det vaffal ingen antydning til noe som helst feil...Jeg sjekket meg pga veldig store melk-kjertler ved mens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå