Gjest Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Bestevenninna mi er på sjykehuset og føder nå!!!! nesten mer spennende enn mine egne fødsler dette her!
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Håper hun får en fin og rask fødsel, og at alt går bra:-) Når folk rundt meg er høygravide, tenker jeg på de både "natt og dag", og går og lurer på om når de føder. Kan plutselig få det for meg at NÅ er de midt oppe i det... Men så møter jeg de dagen etter og ser at de er like runde og gode fremdeles, hehe. Jeg lever meg virkelig opp i situasjonen altså. Både på godt og vondt - jeg misunner dem ikke akkurat den fæle smerten de skal igjennom. Men samtidig er jo de fleste fødsler fantastiske opplevelser (sett i ettertid når ungen er ute, hehe).
Gjest Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Tar meg selv i å sympatipresse her jeg sitter, hihi. Håper lille prinsen er ute snart;) Misunner ikke go venninna mi akkurat nå nei.
Gjest Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Og DER var han ute:) Kunne liksom ikke gå å legge meg før jeg visste at han var ute og at alt var vel. Tenk nå er hun mamma hun og.... blir helt rørt her jeg sitter:)
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Jeg tenkte mye på henne i går kveld, hehe. Så godt han er ute!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå