Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 jeg holder på å misste min samboer:( noen som har råd på hva jeg kan gjøre for å lage god stemning og piffe opp samlivet vårt? vi krangler en del, og han sier han er lei av meg.. han trenger ikke gjøre så mye hjemme, er jeg som gjør det meste. vi deler på alt, og er ofte jeg som betaler mest.. jeg holder huset i orden og steller med ungen min på 2 år (som ikke er hans, men han har vært stefar til ungen siden ungen var 6 mnd), jeg ber sjeldent han om noe. kan spørre om han orker hjelpe litt til av og til. jeg prøver å være blid og hyggelig hele tiden, men blir en del dårlig stemmning for han er så rar mot meg hele tide. virker ikke som han er intressert i meg mer. er nesten som jeg bare er en som han kan ha god sex med for så å bare overse:/ jeg er nesten desperat etter råd for hva jeg kan gjøre for å få tilbake det fine vi har hatt.. vi har hatt utroli mange fine stunder og har gått gjennom mye sammen. jeg håper noen kan være litt særiøse og komme med ordentlige svar, og ikke be meg gå fra han for jeg vil ikke det. jeg vil prøve alt for at vi ska få det bedre først. og jeg frykter han kommer til å gå fra meg snart om jeg ikke gjør noe snart..:/
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Du kan jo for det første bare la den sleipe drittsekken gå og få litt mer respekt for deg selv. Eller du kan fortsette og slikke ræven hans, be han på dine knær om å bli og kanskje en dag gifte deg med en slask av en fyr. Jeg ville gitt uttrykk for at det ikke brydde meg. Sagt "javel, greit, gå du. kom og hent tingene dine når det passer for deg så får vi avtale hvordan vi skal gjøre det med barna siden, men foreløpig er de his meg."
Gjest Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Har en kamerat som blir lei damer som er snille... Som gjør allt for ham liksom.. Kanskje du skal kreve mer av han.. Men er jo ikke sikkert typen din er sånn da... Ellers hjelper det kanskje med litt barnevakt og alenetid... har ingen gode råd egentelig... Får håe det ordner seg for dere :-) Har iallefall erfart selv at å ikke gi opp fører til at man blir mer "sterke" sammen om man bare kommer over kneika liksom.... Klemklem :-)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 ja det er liksom det, vi har kommet inn i en sånn periode der vi ikke har det så bra og vi sliter med å komme over denne perioden:/ er ikke bare hans feil at jeg gjør det meste hjemme, jeg gjør jo det meste uten å kreve at han gjør noe. han gjør som oftest det jeg ber han om, ikke bestandig men som oftest. vi har det kjempe bra egentlig, men nå som vi er inni dette hullet av krangling og tøv så sliter vi med å klatre opp igjen.. er som om noen har sperret åpningen, og ingen av oss er sterke nok til å flytte sperren.. jeg skal prøve å gjøre noe kos for han, og lage litt god stemning. håper han er villig til å kjempe litt til for oss..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Jeg kan jo tale for meg selv, så vel som min mann og mine beste kompiser. De vil ikke har "frøken husmor", det må stilles noen krav (uten å overdrive), du er ikke morra hans!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå