lykkelig-mamma:-) Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 hatt brunlig utflod og litt friskt blod innimellom siden uke 5 så var litt bekymra, men idag var jeg på tidlig ultralyd å så et lite hjerte som slo...herligt.-) såg også ut som jeg var 5 dager lenger på vei en jeg trodde:-)
mammas skatter <3 Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 hei. har hatt brun utflod e også, men bare en dag, ca 5+5, va på ul da men va for tidlig å se noe hjerte slå.men såg fostersekken som va 15 mm.så no har e venta 14 daga på å skal ta ul igjen.skal på ny ul ca 7+5, (torsdagen som kommer).....e så spent på om e får sjå hjerte slå........... va sikkert en deili følelse å sjå hjerte slå...... har du termin den 8. desember?
utflyttet stavanger dame Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 vet hva du mener, var og på sykehus på fredag pga smerter og litt blødninger, men hjertet slo, termin 9 desember
lykkelig-mamma:-) Skrevet 20. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2009 ja termin 6-8.desember..kunne ikke si 100% sikkert så tidlig...har du også termin rundt da? LYKKE TIL med ultralyd på torsdag, da får du nok se et hjerte som slår skal du se..;-)
lille frø, mor til to Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Det var bra. Nå ble jeg glad på dine vegne. Det er så fælt å være bekymret. Var selv på UL i dag 9+2, og så et embryo på 25mm. Man kunne se at den beveget på de små armene sine. Helt fantastisk følelese. Glaklem:-)
mammas skatter <3 Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 har temin foreløpig den 6.desember, legens termin, men tror e må legg på et par daga ca 8,desember. min termin, hadde d berømte el-slimet for første gang den her gangen da d klaffa for oss
Wera72 Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Så fantastisk bra!! Har selv hatt blødning nå i 3 uker i alle farger og variasjoner og skal til UL på torsdag. Er ikke særlig optimistisk men kan ikke gi helt opp før dommen faller. Blir kjempeglad for at det går bra med mange "blødere". Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå