Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos gyn idag og der såg alt fint ut-ul og en veldig grei prat med gyn. idag- siden TR har vært litt forsinka-akkurat denna mnd...:/

Skal tilbake en tur fredag-selv om han hadde proppe fullt med pasienter-skal være fryyyyktelig snar!!;)Hihi..

Så skal jeg tilbake en uke etter ins for og sjekke progesteron min-eventuelt få en dose ut ifra resultatet....spent ja:D

Om to bittesmå uker er jeg ruger-skrekkblanda fryd antar jeg....skal bli godt å komme igang iallefall:)

Skal ha litt ferie også og Ikea og ta en liiiiten tur der....sist jeg hadde en liten tur dit var på usle 4 timer så....:o)Tihi...

Lånt meg kofferter så jeg er sikker på jeg får med alle pakkene med EL-tester....:)

Tjobing jenter:)

Moro og lese om alle positive testene som har vært-det skal bli mange flere!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Så bra at alt så fint ut :) Da blir det vel snart tur på deg, så spennende da!

Får håpe det lykkes på første forsøk!

Når det gjelder søsteren din så prøv å konsentrere deg om deg selv, vet det kan være vanskelig, men viktig å tenke positivt nå foran det store som skal skje.

Masse lykke til!!

Skrevet

Dersom 4 timer pluss på IKEA er det som skal til for at du er lykkelig og avslappet, så pakk kofferten og flytt inn der i uka før du reiser ned! ;-)

Lykke til med å vente på positiv EL-test! Det er godt at du er i de beste gynekologiske hender da.

Skrevet

Lykke til med EL-ventingen:) Ikea er et supert sted for avslapping, det blir fort noen lange dager når man venter..;)

Skrevet

Ikea er beste medisin antar jeg-og fire timer er iiiingenting på en slik plass:PHo-ho:)

Jo detta skal gå bra det...føler meg ikke så stressa nå etter og vært hos gyn. og får komme en tur til før avreise:DFlott!:)

Bestilt biletter til Mamma Mia lørdag kveld så skal nok gå fint dagene før....har tro på det:)

Tusen takk jenter-det skal klaffe for oss også....one day....*s*

Nå skal jeg klippes så jeg ser ut som folk til ferien min....hihi:)

Ha en flott dag iallefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...