Single33 Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Var hos gyn idag og der såg alt fint ut-ul og en veldig grei prat med gyn. idag- siden TR har vært litt forsinka-akkurat denna mnd...:/ Skal tilbake en tur fredag-selv om han hadde proppe fullt med pasienter-skal være fryyyyktelig snar!!;)Hihi.. Så skal jeg tilbake en uke etter ins for og sjekke progesteron min-eventuelt få en dose ut ifra resultatet....spent ja:D Om to bittesmå uker er jeg ruger-skrekkblanda fryd antar jeg....skal bli godt å komme igang iallefall:) Skal ha litt ferie også og Ikea og ta en liiiiten tur der....sist jeg hadde en liten tur dit var på usle 4 timer så....)Tihi... Lånt meg kofferter så jeg er sikker på jeg får med alle pakkene med EL-tester.... Tjobing jenter:) Moro og lese om alle positive testene som har vært-det skal bli mange flere!!
Daydream Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Hei Så bra at alt så fint ut Da blir det vel snart tur på deg, så spennende da! Får håpe det lykkes på første forsøk! Når det gjelder søsteren din så prøv å konsentrere deg om deg selv, vet det kan være vanskelig, men viktig å tenke positivt nå foran det store som skal skje. Masse lykke til!!
Lille Egg *3. IVF* Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Dersom 4 timer pluss på IKEA er det som skal til for at du er lykkelig og avslappet, så pakk kofferten og flytt inn der i uka før du reiser ned! ;-) Lykke til med å vente på positiv EL-test! Det er godt at du er i de beste gynekologiske hender da.
maulaiz Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Lykke til med EL-ventingen:) Ikea er et supert sted for avslapping, det blir fort noen lange dager når man venter..
Single33 Skrevet 21. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2009 Ikea er beste medisin antar jeg-og fire timer er iiiingenting på en slik plass:PHo-ho:) Jo detta skal gå bra det...føler meg ikke så stressa nå etter og vært hos gyn. og får komme en tur til før avreise:DFlott! Bestilt biletter til Mamma Mia lørdag kveld så skal nok gå fint dagene før....har tro på det:) Tusen takk jenter-det skal klaffe for oss også....one day....*s* Nå skal jeg klippes så jeg ser ut som folk til ferien min....hihi:) Ha en flott dag iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå