Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Trodde det skulle bli vår og varmt og solskinn dagen lang! Flott igår, men da beveget jeg meg over det ganske land, men i dag er det jo grått igjen jo! Noen som har stukket med den eller???
Reveenka Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Den er ikke her nå lenger hvertfall - men vi hadde deilig vårvær frem til sånn ca fire-halvfemtiden, da begynte det å skye over og blåse litt. Og da kjennes det at det er tidlig på året enda, gitt - suuhuuurt! Og typisk meg å dra avgårde kledd for det fine været til ridekurset vårt - bare for å oppdage at det det ble grått og kaldt da jeg kom ut av bilen. Så nå er det godt med fyr på peisen og noe godt i glasset! c",)
♥Snulder Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Her startet vi dagen med å skrape is av bilvinduene.... har egentlig vært ganske surt og kaldt:=/ Satser på at det blir knallvær på onsdag .... da flyr jeg til Stavanger atter en gang i jobbsammenheng! Planen er at vi skal få inntatt årets første utepils før ekskusjoner og jobb hele torsdagen:=)
Reveenka Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Oh, heldiggris - fly til Stavanger med jobben i vår bransje! Skjønner at jeg er på feil hylle - og dessuten lurer jeg stadig vekk på hva jeg skal bli ... Men jeg skal forresten til Stavanger snart jeg også - i bryllup til en skolevenninnes giftermål nr to. Det blir artig, håper jeg. Teller på knappene om jeg skal drasse med meg bunaden, har vedlig lyst til å ha den på men ikke fullt så lyst til å ha den med på flyet. For å si det som på skravle - "what to do?"
♥Snulder Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Hehe... nei det er ikke så mye reiser i vår bransje. Men vi holder på å mekke til en rusmestringsenhet hos oss.... så da må vi jo farte rundt å titte på de som allerede er i gang;=D Ang. bunad.... Jeg hadde tatt den med!!! Du kan vel ta med den som håndbagasje tenker jeg! Sett på deg sølja som pynt... sånn at du slipper å sende den med kofferten;=DDD
Reveenka Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Fin anledning og godt formål, det er vel noe som trengs "innafor". Ja, jeg har veldig lyst til å ha på bunad, og så heller skifte litt etter middagen eller noe sånt(har nemlig funnet kjole som jeg kan ha på senere på kvelden). Kanskje jeg kunne reise i bunaden....så slipper jeg å stryke blusen når jeg kommer frem c",)
Karomamma Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Jeg har ikke rappet solen!! I så fall hadde jeg levert den tilbake med en gang! God tur til Stavanger, alle sammen (he he)! Reveenka: IKKE send bunaden i bagasjen! Jeg har nemlig opplevd noe i den gaten, men historien er så j...lig lang så jeg får ta den live. Jeg fikk bunaden tilbake i posten et halvår senere, sendt av TYVEN!! Anyway - ta alt som håndbagasje eller reis i den. Jeg har gjort det og sett flere andre i stas, spesielt på konfirmasjonssøndager. Sølvet er en utfordring i sikkerhetskontrollen - pippippippip - men det går greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå