Gå til innhold

Hvor ble det av solen egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde det skulle bli vår og varmt og solskinn dagen lang! Flott igår, men da beveget jeg meg over det ganske land, men i dag er det jo grått igjen jo!

Noen som har stukket med den eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er ikke her nå lenger hvertfall - men vi hadde deilig vårvær frem til sånn ca fire-halvfemtiden, da begynte det å skye over og blåse litt. Og da kjennes det at det er tidlig på året enda, gitt - suuhuuurt!

Og typisk meg å dra avgårde kledd for det fine været til ridekurset vårt - bare for å oppdage at det det ble grått og kaldt da jeg kom ut av bilen.

Så nå er det godt med fyr på peisen og noe godt i glasset! c",)

Skrevet

Her startet vi dagen med å skrape is av bilvinduene.... har egentlig vært ganske surt og kaldt:=/

Satser på at det blir knallvær på onsdag .... da flyr jeg til Stavanger atter en gang i jobbsammenheng! Planen er at vi skal få inntatt årets første utepils før ekskusjoner og jobb hele torsdagen:=)

Skrevet

Oh, heldiggris - fly til Stavanger med jobben i vår bransje! Skjønner at jeg er på feil hylle - og dessuten lurer jeg stadig vekk på hva jeg skal bli ...

Men jeg skal forresten til Stavanger snart jeg også - i bryllup til en skolevenninnes giftermål nr to. Det blir artig, håper jeg. Teller på knappene om jeg skal drasse med meg bunaden, har vedlig lyst til å ha den på men ikke fullt så lyst til å ha den med på flyet.

For å si det som på skravle - "what to do?"

Skrevet

Hehe... nei det er ikke så mye reiser i vår bransje. Men vi holder på å mekke til en rusmestringsenhet hos oss.... så da må vi jo farte rundt å titte på de som allerede er i gang;=D

Ang. bunad.... Jeg hadde tatt den med!!! Du kan vel ta med den som håndbagasje tenker jeg! Sett på deg sølja som pynt... sånn at du slipper å sende den med kofferten;=DDD

Skrevet

Fin anledning og godt formål, det er vel noe som trengs "innafor".

Ja, jeg har veldig lyst til å ha på bunad, og så heller skifte litt etter middagen eller noe sånt(har nemlig funnet kjole som jeg kan ha på senere på kvelden). Kanskje jeg kunne reise i bunaden....så slipper jeg å stryke blusen når jeg kommer frem c",)

Skrevet

Jeg har ikke rappet solen!! I så fall hadde jeg levert den tilbake med en gang!

God tur til Stavanger, alle sammen (he he)!

Reveenka: IKKE send bunaden i bagasjen! Jeg har nemlig opplevd noe i den gaten, men historien er så j...lig lang så jeg får ta den live. Jeg fikk bunaden tilbake i posten et halvår senere, sendt av TYVEN!! Anyway - ta alt som håndbagasje eller reis i den. Jeg har gjort det og sett flere andre i stas, spesielt på konfirmasjonssøndager. Sølvet er en utfordring i sikkerhetskontrollen - pippippippip - men det går greit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...