Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Eldstemann var en rolig type som stort sett var "veloppdragen". Lot ting være når vi sa han skulle det og gikk pent ved siden av oss ute. Han gjorde lite "galt" og det var veldig sjelden jeg trengte å snakke til ham med en "streng" stemme. Trengte aldri barnesikring av noe slag. Var egentlig ganske ovenpå og mente jeg hadde god kontroll på barneoppdragelse Men minstemann er en annen sak... Han tester ut og tester ut, og ignorer glatt beskjeder både med snill, bestemt og "sint" stemme. Han klarter opp på høye bord, stoler, river ned alt han får tak i, stikker av, drar i kattehalen, leker med dobørsten, åpner skuffer og skap for å få tak i det han vil og rive det ut osv. Vi har sikret alt som sikres kan, det er grinder overalt i huset og skuffe og skap er sikret. Glemmer vi noe et sekund er han i gang igjen. Jeg knipser ikke mine barn, men jeg må innrømme at jeg gjerne skulle visst om noen "metoder" som fungerer for å få dem til å skjønne et "nei"... Noen med "hyperbarn" som har funnet patentet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå