Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 har prøvd dove sin å føler den bare ble skjoldete.. hvilken er deres favoritt, å er det krem eller spray?
digger Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Har prøvd Piz Buin sin graduate tan og syntes den var ok, men lukter ganske stramt. I dag har jeg kjøpt DC-coolection sin (se annentråd idag) og er sepnt på å prøve den. Skal hvertfall være kjempe god sies det:-) Husk å smøre inn med bodylotion på knær og albuer først, gjerne også leggene. Jeg ble ganske skjoldete på leggene av den fra Piz Buin nettopp fordi jeg var så tørr.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 St tropez sin selvbruningsmousse! Helt fantastisk! Du blir BRUN og ikke oransje, lett å påføre (den har farge, så du ser hvor du har vært), tørker på 60 sekunder og lukter ikke ille. Skjolder ikke hvis du er litt nøye når du smører på heller. Den har blitt kåret til den beste selvbruningskremen en haug med ganger. jeg kjøpte den på feelunique for litt under 200 kroner.
Masaili <3 Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Sauen: Hvilken en er det du har brukt fra feelunique? Forstår ikke helt hva som er mousse... *dum* En av disse? : http://www.feelunique.com/tanning/self-tan.html?s=&sb=54
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 20. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2009 forstod heller ikke hvilken av de det var.. *dum jeg å da*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå