Gå til innhold

Ups nr 2.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oisann, noen har det travelt;-D

Du fikser det meste du, og kjenner jeg deg rett så kjenner jeg deg rett:)

En dag av gangen er bra!

Skrevet

:-D - det må jeg si! Det blir sikkert bra; og så blir du jo "gammal" mor og ung bestemor på en og samme tid!

Regner med at det er samme kombinasjon som sist? Kanskje de rett og slett trengte det etter det de var gjennom?

Lykke til hvertfall!

Skrevet

Jupp.... samme kombinasjon. Sønnen har søkt sykepleien til høsten, så hvis han kommer inn... så blir det en tøff sjau som student i kombinasjon med å bli pappa utpå vinteren....

Skrevet

Å herregud! Jeg trodde det var bestemora di som banket med stokken så du måtte ned i underetasjen!! Men det var det jo ikke... Oi da. Gratulerer så mye!

Skrevet

Hoho! I det minste så blir det ikke barn av stokken min gamle bestemor banker med....

Skrevet

'Allo, 'allo! ;-D

Den tanken slo meg ikke engang, nesten godt vi ikke tok feil i vår første antagelse - det hadde jo vært litt pinlig... c",)

Skrevet

Vet liksom ikke hva man sier til det jeg da..... Ikke uventet, men jeg synes det er såååååå tidlig.

Og av de jeg kjenner/har i familie, som har fått barn tidlig, vel la meg si det sånn, ingen er sammen med den de fikk barn med i første omgang,

Så noe sier meg at det ikke blir for life.

Jeg får vel gratulere som småbarnsmor/bestemor:-)

Men hvis de skal bo hos dere med baby, så kan du trøste deg med at det funker som prevensjon for de andre som bor hjemme:-)))

Jeg var 17 da søsteren bodde hjemme med baby, og jeg sverget høyt og tydelig på at jeg ALDRI skulle ha barn. He he, aldri var jo å ta i, men 32 år var jo nesten aldri eller???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...