Gå til innhold

Ups....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har glemt å booke spabehandlinger til helgen :=/

Har hatt så god til på meg at det har gått helt i glemmeboka...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring dem og hør hva som evt er ledig. Ellers får jeg være snill og la deg ta over en av mine behandlinger:-) Det årnær seg vettu:-)

Skrevet

Da kan du holde meg med selskap - jeg har heller ikke booket noen behandlinger. Hadde egentlig tenkt å finne meg et boblebad eller et svømmebasseng jeg, og nøye meg med det. Er ikke så flink til å la andre ta på meg, selvom jeg vel skulle greid meg gjennom en ansiktsbehandling eller noe sånt. Kanskje man kan "hoppe på" noe der og da?

Skrevet

Sånn egentlig så trenger jeg ikke at noen tar på meg jeg heller;=D Men har jo jeg ett gavekort da.... kjedelig å bare la kr 1500 i behandlinger gå til spille. Tror ikke det er mulig å benytte det til noe annet enn behandlinger heller!

Løsningen kan jo kanskje være at jeg avhender det for en gunstig pris til en av de som ikke fikk gavekort til jul;=D

Skrevet

D'er gratis, d'er gratis, tralalalalalalala! Ta full overhaling av fjeset, og fyll på med oljer, kremer og gytjebad til å ta med hjem hvis det blir noe til overs!

Skrevet

Tviler på at jeg kan bruke det på produkter heller.... Men det hadde vært kjempefint hvis jeg kunne! Fjeset mitt trenger akutt fuktighetshjelp for tiden;=D

Skrevet

De har en sjappe der med diverse trenings/badetøy, sminke og stæsj. Så du får sikkert brukt gavekortet:-)

Skrevet

Jaaaa:-)

Og jeg elsker jo å bli tatt på, så jeg gleder meg til det også:-)

Skrevet

Alle Keiko-draktene jeg har prøvd har vært for små;=DDD Så det hadde kanskje vært en løsning å få kjøpt en på stedet!

Skrevet

Ellers så er min såpass stor at det er plass til oss begge i den:-) eller kanskje ikke det var sånn det var........kanskje på tide å lete frem helvete og prøve!

Skrevet

Eh... bikinier og badedrakt vil jeg ikke snakke om (min har ikke plass til så mye som en tynn slice med serranoskinke...)!

Men Snulder: gavekortet kan brukes på alt, hotell/overnatting, SPA osv. Det kan i hvert fall mitt :)

Skrevet

Jeg vil tippe at mitt gavekort er av samme typen:=) Kanskje jeg kan bruke det på taxi hjem dagen derpå.... er ikke så veeeeldig glad i den kjøringen etter en kveld med vin til maten:=D

Skrevet

Jeg skylder deg en kjøring (egentlig to kjøringer siden jeg stakk av fra returen sist), men tror ikke jeg rekker å komme og hente deg på lørdag. Kan du komme deg hit og få herr Snillesen til å plukke deg opp utpå søndagen, så skal du slippe å kjøre til Son :)

Skrevet

Eller kanskje vi simpehen bare skal ta toget sammen;=D

Skrevet

Hæ? Går det tog dit? Det kan vi gjerne, helt knall :)

Skrevet

Hehe! Har ikke peiling jeg... men det hadde da vært en god løsning!! Fort gjort å sjekke opp det!

Skrevet

Det går tog til Son ja:-) Er et stykke fra hotellet, men siden jeg er så snill så kanskje vi plukker dere opp. Regner med at sambo kjører meg ut dit, men jeg vil gjerne dra ut tidlig så jeg får svømt før spabehandlingene mine begynner kl 13! Alternativet er en taxi, ikke såå langt altså!

Skrevet

Jeg kjører også:-)

Skrevet

Det går alltid et tog....tralalalalala :-)

Akkurat DET alternativet hadde ikke jeg heller tenkt på! Hmmm... Da slipper jo mannen å kjøre helt til Son... ;-)))

Skrevet

Og dessuten såhar jeg heller ikke bestilt behandlinger ;-))) Har vært et sinnsykt stress på jobb, og i to dager har vi ikke hatt data!!!! Verden har liksom stått stille :-O

Men jeg tar det på sparket, blir det behandlinger så blir det, hvis ikke er jeg helt for å være bare sosial jeg ;-D

Skrevet

Kanskje mannen vil ta med frøkna på et besøk her hos sambo og liten rosa på lørdag:-) Koselig om de vil det får jeg beskjed om her!

Skrevet

Kjempegod idé!! Skal høre med han :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...