Rampejenta82 Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 her sitter det en gjeng patetiske,bedrevitende småbarnsmødre og regelrett mobber andre. overvektige,røykere ,innvandrere osv.. hva gir deg retten?
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Hm.. Mange av disse såkalte arrogante meggene har vært så hyggelige å trøste meg når jeg har trengt det som mest! Selvfølgelig er ikke alle like flinke til å være positive mot hverandre, men å si at de fleste er arrogante, gjør jo deg til det samme!? Ingen har rett til å mobbe andre, men om man legger ut private ting kan man jo få høre ting man ikke liker, dessverre.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Og her ble du akkurat som dem du kritiserer. Ufyselig, bedrevitende og nedlatende. Gratulerer, jeg regner med at det var det du ville oppnå?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Enig med HI!!! Ingen har rett til å gå til personangrep mot noen. HI har skrevet generelt ikke mot en spesiell gruppe, altså er det ikke mobbing.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Da må du lese litt bedre. HI definerer brukerne av dette forumet som arrogante megger. Hun skiller ikke mellom brukere: "dette forumet er fylt med arrogante megger!!!". Med den ufyselige generaliseringen, og nedlatende drittkstingen mot alle her inne, ble HI akkurat så bedriten som hun beskylder brukerne her inne for å være. Selvrettferdighet slår sjelden heldig ut.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 men det er jo fylt med arrogante megger. men hun sier ikke at DU er en arrogant megge, smart-ass!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Jeg skjønner at dette blir vanskelig for deg, men så lenge HI ikke differensierer, da blir hun en generaliserende og arrogant dame. Akkurat som de hun kritiserer. Det lønner seg å være presis i det man sier, hvertfall når man skal hive skjellsord rundt.
Gjest Skrevet 20. april 2009 #8 Skrevet 20. april 2009 nja alle er jo ikke like ille da^^ syns det er masse hyggelige småbarnsmødre her jeg:) resten overser jeg glatt^^
Rampejenta82 Skrevet 20. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. april 2009 jeg snakker ikke om de innleggene der det blir svart på konkrete spm, jeg mener de som omhandler innvandrere, overvektige, unge mødre\gamle mødre,røykere, de som har sex før ekteskap osv jeg har vært på dette forumet i over 1år og fått mange gode synspunkter og råd. den siste tiden syns jeg det har vært veldig mange diskusjoner der det virker som om det bare er om og gjøre og rakke ned på andre og såre hverandre..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #10 Skrevet 20. april 2009 Skjønner hva du mener, HI. Mye unødvendig drittslenging. Noen kan tydeligvis ikke la være..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #12 Skrevet 20. april 2009 Som du gjør nå for eksemepel? Altså mobbing er å gå til personangrep mot noen. Som å si stygge ting til folk med mørk hudfarge, homofile, jenter som tar abort, gamle og unge mødre, ja listen er lang. HI refererer til dem som slenger dritt om andre av slike grunner! Og hvis du leser et flertall av innleggene her inne evt. svar på innleggene, så ser du at dette forumet er fylt av arrogante damer!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #13 Skrevet 20. april 2009 Virker som noen føler seg truffet her...
Rampejenta82 Skrevet 20. april 2009 Forfatter #14 Skrevet 20. april 2009 ja det var dumt å generalisere.. blir bare litt redd for at stemmene her er det som er normalen.. er dette holdninger som folk flest har?
Countess Skrevet 20. april 2009 #16 Skrevet 20. april 2009 Ja mange her inne oppfører seg akkurat som henne til tider Vedig enig med HI! Mange spør om helt enkle spørsmål og får slengt en hel masse unødvendig dritt tilbake! Spesielt på de sidene det er mulig å trykke på anonym knappen!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #17 Skrevet 21. april 2009 Men du skjønner det, jeg har ikke kommet med noen utsagn som tilsier at jeg føler meg hevet over andre. det er blir forskjellen på meg og HI.
Gjest Skrevet 21. april 2009 #18 Skrevet 21. april 2009 jeg håper da ikke det^^ jeg trur ikke dib er så lik den virkelige verden, i såfall er det mange som skjuler det godt der ute... Men det er nok mange som spyr ut av seg hva de tenker akkurat der og da, og slenger på anonymknappen for sikkerhets skyld. Men hvem er det egentlig mest synd på, de som hetses eller de forumtrolla som mangler div. ting som empati, medfølelse, kunnskap, selvtillit og en hjerne som fungerer normalt^^ Men uenigheter vil vi nok alltid ha, både her og i den virkelige verden:)
<3 mine søte små<3 Skrevet 21. april 2009 #19 Skrevet 21. april 2009 Hi? Du er jo ikke et hakk bedre, vil jeg si.. du rakker jo ned på småbarnsmødre som sitter her inne.. jeg har en liten sønn på 6mnd, men jeg sitter ikke å mobber andre fordiom.. hvis det kommer spm ang røyking så svarer jeg ang egen erfaring. når det gjelder innvadrere og overvekt. så svarer jeg det jeg mener.. men prøver så godt jeg kan å ikke være sårende eller krenkende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå