Gå til innhold

Skriver dere ned tanker og følelser???


Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!!

Anbefalte innlegg

Vi mistet vår lille Balder i november i fjor. Jeg bestemte meg da for at jeg ville lage en minneeske, og ta vare på alt som kan minne meg om ham. Jeg har tatt vare på klærne vi hadde på ham på sykehuset, laget et album med bilder og ellers ting jeg samlet under graviditeten. Jeg bestemte meg også for at jeg ville lage meg en slags dagbok/minnebok, hvor jeg kan skrive ned ting. Har også sagt at andre kan få skrive i den, og lese i den. Det er ikke så ofte jeg skriver i boken, men når jeg gjør det føles det veldig godt etterpå. Jeg skriver liksom små brev, hvor jeg starter med "Kjære Balder" og avslutter med "hilsen mamma". Nå er jeg 12 uker på vei med ny baby, og jeg synes det er godt å ha boken og skrive i av og til. Det letter litt på hjertet å få tankene ned på papiret.

 

På denne måten vil han alltid være med oss, og så har vi noe konkret å vise til storesøster og fremtidige småsøsken:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Vi mistet vår lille Kenneth i uke 29+6, han fikk bare leve i 4 timer.

Begge jentene mine har laget et album om lillebror og jeg har samlet svangerskapsboken, kalender, UL bilder og andre små ting som jeg skal legge i en eske. Føles godt å tenke på at jeg skal samle alt.

Har også tenkt jeg skal lage album, og holder på å printe ut bilder.

Det er bare 2 uker siden vi mistet vår prins, så alt er så ufattelig sårt enda at jeg bare gråter når jeg holder på. Det gjør at alt tar lengre tid.

Vil gratulere deg med ny spire og ønsker deg lykke til, håper vi også kan være så heldige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...