Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og lærer dere de små guttene deres at de skal tørke seg etter toalettbesøk? Dette mener nemlig sambo er bare tull. Han har aldri tørket seg, sier han. Ekkelt eller normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de fleste rister snabben så urindråpene hagler rundt dem. Skikkelig ekkelt. Jeg har dressert gutta her i hus til å sitte på toalettet og tørke seg etterpå, det tok litt tid, men det gikk til slutt.

Skrevet

Min mann tørker seg - i hvertfall gjør han det når jeg er tilstede.

For å si det sånn, man merker kjapt om de ikke tørker seg - tar ikke lang tid før det begynner å lukte av dem da.

Har på følelsen at hygiene er noe som glapp under oppvekst/oppdragelse av mannfolka da de vokste opp. Helt utrolig hva min mann kan få seg til å gjøre av ekle uhygieniske ting. Ikke fordi han prøver å være ekkel - han bare tenker ikke over hva han egentlig gjør. Ser min far og bror kan være like dan.... æsj!!!

Skrevet

Noen av de gjør det. Og noen av de bare rister.

Lærer min sønn til å tørke seg, er litt ekkelt med masse urinrester som bare henger igjen...

Skrevet

Har jeg egentlig ikke tenkt så mye på. Men vet att min mann tørker seg når jeg er tilstede i alle fall.

Kommer nok til å lære min sønn det også når den dagen kommer.

Skrevet

Tror det er ganske normalt at menn ikke tørker seg når de har tisset! Dette har vært tema på foreldremøte på skolen hvor jeg jobber.

Det er et problem at 6-åringene ikke sitter å tisser. Det blir tiss OVERALT!! I tilegg lukter de fort for snabelen er ikke så enkel å riste.

Noen pappar ble da veldig engasjerte, og svarte "ikke faen om min sønn sakl sitte å tisse". Det viste seg at flertallet var enige...

Heldigvis var det to pappar som støttet oss :)

Min mann sitter, men tror han bare rister den.., aldri luktet noe, men han har et stort behov for å dusje før vi skal kose oss ;)

Skrevet

Jeg lærer sønnen min å alltid tørke seg etter han har tisset. Samboeren min gjør også det. Men de står og tisser begge to.

Skrevet

Rister eller tørker. Vi lærer gutta å tørke seg når de går på do inne, og jeg ser at de fleste gutta som er på besøk hos oss gjør det. Ikke den store forskjellen på jenter og gutter i mengde tiss som er igjen igrunnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...