Gå til innhold

April: Endelg vår og kan holde på ute i hagen.


polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

Så i dag mens Emrik har sovet så har jeg raket plenen for løv og kvister, satt opp pavljongen, satt ut hagemøbler og vasket de.

 

Skal snart plante ut tomater, jordbærplanter,sukkererter i drivhuset.

 

Det er så DEILIG att det endelig er vår ute og man kan være ute uten å ha masse klær på seg.

 

Merker det er stille her inne så jeg er sikkert ikke den eneste som nyter det fine været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig deilig at våren har kommet. Vi har vært mye ute i det siste vi og. Joser oss som førsteårshageeiere. Gubben holder på stakkar, mens jeg sitter som en strandet hvalross og peker. Huff. Orker jo ikke være på bena mer enn 10 minutter før ryggen en fullstendig parkert. Ganske frusterende når jeg egentlig har lyst å lage blomsterbed og plante frukttrær.....vel,vel..hittil har jeg mått nøye meg med å sitte på stolen min ute og tegne terraseskisser og gruble på husfarge. MEN vil så gjerne male eller gjøre noe her.....

Merker at Lille nyter livet i eget hus med våren utenfor, deilig for han å løpe ut og inn uten altfor mye klær. Alle leken tilgjengelige i garasjen....ennå bedre skal det bli når sandkassa er klar.....

*må forresten tegne den og...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...