Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Jeg vet ikke om jeg har klamydia, men har rett og slett ikke mulighet til å finne det ut. Hvilken medisin fikk dere når dere hadde klamydia? Hvor mye tok dere? Er det farlig å ta medisin mot klamydia hvis man ikke har det? Hvir lang tid tar det før man er smittefri?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Medisinene er reseptbelagte så du må nok en tur til legen for å finne det ut. En grei ting å vite hvis du får tablettene er du blir overfølsom for sol da. Ikke engang sitt ute i sola uten solbeskyttelse før alt er ute av kroppen.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Dra til legen og få en skikkelig resept. Dette er ikke noe å tukle med på egenhånd.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Fikk resept på pencilin selv om testresultatene ikke var klare, han sa jeg måtte ta tablettene og ikke ha sex på to uker. Fikk aldri vite om jeg hadde klamydia eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå