Gjest Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 kom hjem fra ul nå. allt er helt normalt og morkaken ligger bakover helt grei plasering. og det blir en JENTE:-) veldig gøy. dette er det første svangerskapet mitt. gleder meg til og merke noen spark.synes det er på tide nå... terminen ble flyttet 2 dager tilbake så nå er jeg 18+6. det er på tide og begynne og kjøpe masse rosa klær nå:-)
Kongeørna Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Gratulerer! Sååå gøy å få noe å forholde seg til!
Kjærlighet <3 Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Disse små "møtene" med babyen på ul er så spesielle .... *drømme* Kunne gjerne hatt ul.maskin hjemme jeg, hehehe:-) Så bra at alt ser normalt ut!! Og gratulerer med ei lita jente i magen:-) Da kan shoppingen begynne for fullt! :-) (innimellom skulle jeg ønske jeg ikke vistte hva osm gjemte seg i magen, for jeg klarer ikke la vær å kjøpe....venter gutt vi da :-)
vekten30 Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Gratulere med den lille prinsessen:) Blir spennende neste onsdag da skal jeg på UL. Krysser fingrene:) Lykke til videre:)
Mamma_til_isabella Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Gratulerer så mye med liten prinsesse;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå